Wednesday, June 07, 2006

X Men The Last Stand (review)

Е не е точно ревю...всъщност е пост в един форум които писах скоро...ама пак става ;)





Аз за момент си набих филма че професора си мести съзнанието в галвата на Лоуган и после някак си отива при оня трупясалия в леглото
ЗА всеки случай макар да се влюбих в филма и да ме изкефи на макс тои имаше само един но достатъчен гаф според мен....краткоста....
на мен не ми попречи обаче много хора не харесаха филма и сам сигорен че е заради това....ся ше кажете е голяма работа...обаче краткоста на филма не позволи нормално развитие на сюжета...прекалено бързо се случваха нещата....кратки битки....наистина прекалено много се разчиташе на ефекти....
бих зел за гаф как когато магнито сваля моста над алкатраз и е ден....слдващата сцена вече е пълен мрак и от 30 мутанта с него вече са около 100....а когато започа битката сигорно са поне 300
Като човек които си пада по реализъм и мноо обича да врънка бих казал че Магнито преспокойно можеше да срути цялата сграда още в началото...
имаше един Найткролър които също можеше да влезе....Псайлок(нали така беше името на таз бързата) и тя можеше да се промъкне супер лесно...не знам кво имат предвид под клас 1 и 2 обаче не може да са толкова слаби тия мутанти....пускането на тия "пешки" беше тъп ход...оная с шокуийвс можеше да изпочупи всичко...пиро можеше да ги изгори а Магнито да ги замери с коли...въобще при такова количество мутанти нямат шанс....Стром също...светкавици...и нито една въху лошите... дигна се в въздуха и Псайлок я трупяса....Айс Мен и тои...ледени стени WTF въобще мразя когато става така....знам че няма как(то иначе нямаше да е интересно) ама все пак бих се накефил на повече реализъм
Айнджъл не се вписа в филма....за кво въобще го сложиха....май само заради символиката че всички оригинални Х мени са се появили в филмите....
Кърт (Night Crawler) го няма в филма...къде изчезва...не е ясно верно минали са много години ама....тва не е оправдание пък и тои си беше от най-яките герой

Не ме разбирайте грешно за мен филма е най-добрия за тази година (поне за момента) чаках го толкова дълго и просто му се изкефих на макс Хю Джакман отново ме строши с невероятната си игра всъщност всички ме изкефиха...яд ме е че Скот умря мен специално тоз които го играеше мого ме кефеше...много готин беше с цаките и като цяло сам разочарован че не му развиха повече героя

Финала.....еми според мен забиха доста яко евентуално продължение....но да отворен е...особено с магнито и тая пешка...която аз мисля че не беше желязна и май се е научил да мести друго работи...
Аз лично бих искал да видя Апокалипс е тва би било нещо грандиозно пък и финала колкото и да е отворен е ясно че няма да има Х4 за тва пък ще има Wolverine и Magneto филми които очаквам вече с голям интерен. Според мен тоя финал е направен за евентуални продължения след години....колкото да не се почва отначало ама тва само времето ще покаже

No comments: