Friday, June 16, 2006

Im back....

Тия дни както сте забелязали спрях да пиша за себе си....станал сам много мързелив да знаете...не че преди не бях...дори напротив...ама сега мързела ми се ъпгрейдва...достигна по-високо ниво. Знам звучи странно...ама си е така мързела ми еволюира и почна да взима контрол над мен. Луда таура ви казвам. Пак минавам през некви психически промени или нещо такова нз....става ми нещо...особено сега с всички тия гафове около даскало жестока работа хора....трябва да убия някой...ще се почуствам по-добре...

Както и да е. Покрай Световното първенство не ми остава много време за каквото и да било. Все пак това е световното веднъж на 4тири години...веднъж на 4тири години света се контролира от една дума...ФУТБОЛ! Така и трябва...поне за мен е в реда на нещата. Футбола е това нещо което обединява хората...сплотява групите около една единна цел....прави ни едно огромно семейство. Застанал в кръчмата с приятели и непознати всички граници падат. Всички ставаме едни диви животни озверени към противниковия отбор и агитка....тази озвереност ни сплотява....вкарването на гол е последвано от множество зверски крясъци и прегрътки между хора които вероятно никога повече няма да се видят, но не това е важното...важен е момента...важно е чуството.
От части футбола сприятелява хората като джоинта...верно е...тревата прави чудеса...хора без никви общи неща и хора които никога не са се познавали намират общ език именно с тревата...и тя също ги сплотява и прави приятели...е няма същата мистична и огромна сила като Футбола, но поне от моите размисшления действа на същия принцип.

Напоследък често си говоря с Росито :)
дам моито Роси от София :) голямата ми сестра :)-
тва много ме успокоява....мога да си говоря с нея спокойно за каквото и да било...нещо което в тия дни не мога да правя с никои. Аз много си ценя времето прекарано в приказки с нея. Тъй като рядко получавам възможноста да я видя тези моменти с нея са ми златни. Роси много те ОБИЧАМ и много се радвам че те познавам и че имам такава приятелка като теб. !!!YOU ARE THE BEST!!!


Друго интересно....а да...най-накрая бачкам с ТОРЕНТИ...уоу...и тоя ден доиде...стоманената стена явно се пропука щото преди няколко дена си изтеглих БитКомет и почнах да дърпам разни раути от Аксел (линк в менюто). Еми просто видях зоря явно и както се казва целта оправдава средствата ;) за всеки случай за момента сам много доволен...тегли си разни комикси и готини филми и сериали които иначе няма от де да си намеря....абе живота е хубав ;)

Говорейки за комикси наскоро се зарибих и да чета сканове...уоу...как пък се реших на това нз...явно зарди Уфо...тва момче усърдно фрашка форума на "артлайн" с комикси че не можах да се ударжа...аз и заради него почнах да ползвам торенти ;)
Както и да е....сега Марвел са пуснали този страшен евент Civil War и сам напълно обсебен от него..останаха ми ощя няколко броя да прочета и ще знам всичко до момента :) даже поръчах на един френд да ми земе ако може няколко броя от САЩ.

И като заговорех за него....въпросния френд е Васко (Dark_Lord/Diablo Boy) дет замина за САЩ......случайно ми намерил блога (ето още едно яко приложение) и ми писа. Мноо са радвам че отново сам в контакт с него...жалко че трябваше да мине толкова много време... :( почти сам го забравил....дори не знам дали ши го позная кат се върне мурука ^-^ Ама ще се опраим....ся ще му аддна блога в менюто че да ми е под ръка...

Ех да...блога му...некъв уордпрес...страшен ДИЗАЙН има...напрао ми изтекоха лигите...тои ми каза че има опция да импортна моя блогър там ама аз нещо ни сам много ентусиазиран....много малко ми се вижда всичко...нали знаете оня бъг с компа ми..където някой сайтове буквите ми излизат огромни или малки...еми на за нещастие при него е всичко смалено....ще се опитам да си оправя дизайна чрез темплейт и без това не искам да напускам блогър. Мен си ме радва :)


Еми това е май......im back in the game :)

5 comments:

Anonymous said...

НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! НЕ СЪМ ВАСКО! v

Jimmy said...

Дае обърках се....;) стига си дигал панаири...ся напук няма да го променя :)))

Anonymous said...

Васко? ВАСКО?! Пфахахахаа!
Направо ме разби.
Дарки, момчето ми, вече така ще ти казвам, да знаеш. Голямо бягане и гонене ще пада като се видим. :D
Ако се видим, that is...

Jimmy said...

Ти пък кои си ^-^

Anonymous said...

Да ви вземат мрачните! :P

Абе ще видите вие, бе! Може да не мога да бягам, но все още помня някой трик от тия пусти четири години Карате Шотокан.

Ако трябва ще ви стрелям с ориз по виатнамски през сламка или ще ви гоня с церемониална алебарда, ама пак ще ви набарам и ще ви обеся за ноктите в легенче с железен трихлорид И кръв на Gallus Domesticus!