Monday, June 19, 2006

Magic The Gathering

Като за начало да ви информирам че смених хоста на банера си. Макар Даркчо да ми направи банера перфектен тои ми го качи на неперфектен сайт...за тва си го хостнах самичак и вече всичко е 10х. Ще трябва да си промените адреса на картинката в вашите блогове за да бъде активна отново.

Днеска бях в голям стрес....ама определено голям...3 дена без спане и пиене на тонове кафе се оказа пагубна раута. Снощи трепер и повръщах от кафетата които изпих за да може днеска да не заспа в нас и да отида на училище. В даскало бях кат на тръни се едно Осама ми е казал че ако се спра за повече от 10 секунди ши ма взриви.
Въобще ужасна ситуация....мен Реджо ми казваше не пий много кафете накуп, че може да умреш...ми прав е човека...-_- снощи кат почнах се треса напрао се депресирах.
Както и да е след един як къртов сън вече сам много много по-добре. Ядох много щот се чуствах отпаднал...сладоледите и малко шоколад дадоха допълнителен бууст. Скоро няма да правя такива нощни маратони....bad for my health ya know...

По последни данни от уаит лорда Владо вече си е в Бургас.....и мрасника не ми са е обадил още....аз тука си санувам комиксите тои ми са прай на дупе ^-^

А сега по темата....Меджик....нещо напоследък много почнах пак да се зарибявам по играта и тва е лошо. Послдно си останах колекционер и ако случаино попаднех на нещо си го зимах иначе не. Ама на ся с тая онлайн игра Magic Workshop напрао луднах. Прая разни декчета и си разцъквам с тях. Което ме зарибява на макс щото с реални карти мога само да мечтая да си сглобя реаниматор с Акрома...хъхъ
Още не сам свикнал много с механиките на програмата ама ши се оправя...а и липсата на картинки на някои карти ме изнервя яко -_- по трудно се ориентирам така.
Както и да е добавям в менюто линк към официалния сайт на меджик и отвреме на време ще слагам разни артикули тука.

No comments: