Saturday, June 17, 2006

Warcraft The Sunwell Trilogy :Shadows of Ice

*поема дъх....тъй тъй преди около 2 часа някъде станах официален притежавтел на втория том от култовата вече манга поредица "Warcraft The Sunwell Trilogy" която съвсем скоро ще видим и в България

След като излязох от шока и екстаза в които изпаднах като докоснах книжлето седнах удобно на леглото и разгърнах. Вееднага ми направи впечатление маниашката брошурка на Токио Поп която беше пъхната любезно вътре имаше реклами на разни техни манги и така с ужас установих че педалската манга Гравитейшън е станала бест селър (puke)

Както и да е излапах краткия пролог и "The Story thus fas" и се потопих е прекрасния свят на Warcraft.
Първото което ми направи впечатление е че май арта в втората манга е още по-добър от първата може и да си въобразявам заслепен от еуфорията която ме беше обхванала, но за всеки случай мангата си е КРАСОТА.
Историята обратно на това което очаквах се извъртя по много бърз и странен начин. Събитията в началото се случват с невероятна скорост и обрат....а и като вземем факта че се бият доста ....и въобще не само в началото...втория том яко са наблегнали на мелето...може би за да компенсират от първия том (макар че аз си останах доволен).
Появява се един изрудски Таурен които мен напрао ме остави замразен за 10тина минути след като го видях за пръв път
ае въобще мангата е страхотна....
За сега ще спестя някви конкретни споилери докато не се появи някой които е чел скан и да тръгнем да обсъждаме както стана с първия том.

No comments: