Monday, June 19, 2006

New Design

След ужасяващ гаф с предишния ми пост при които цялото ми меню се телепортира долу в дясно на блога ми аз се депресирах....нали ма знаите че нищо не разбирам от HTML....гледах струвах...ама нъц.
След дълги размишления си казах, че така и така искам нов дизайн напрао да си го сменя хем да си оправя и проблема. Направих един тест блог....смених му дизайна и всичко си беше ок. Е само личните сетинги в менюто не се запазваха ама аз си ги копнах в едно текст файлче на компа и всичко беше готово. И тъй дадох сменя на дизайна...и О УЖАС...менюто ми пак беше в ъгала -_-
И сега идва още по-голямата гавра...както виждате ся всичко е наред...та проблема се оказал че долните черти ____ не се подреждат автоматично ако преминат лимита на поста а ми го разтягат. И от тук избутват менюто надолу където има място....ама много късно го научих това. Но пък несъжелявам...все пак имам си всички постове...и менютата са ми ок....нищо не е загубено само спечелих нов и по-готин дизайн.
Докато се мъчех да правя корекций открих някои интересни неща и мисля утре да се почобъркам яко за да си дооправя блога.

No comments: