Wednesday, June 21, 2006

O dear...ore comic books!!!

Вчера най-накрая успех да си набия среща с Владо откакто се върна в България. Аз целия ден бях мноо изсипан докато вървях към Хеликона се оказа че не мога да гледам добре...беше ми са размазал погледна...и надалече някои неща ми бяха в мъгла -_-.
както и да е стигнах благополучно и бавно до мястото на срещата. Виждам наще хора и веднага забивам поглед в торбичката на Владо. Вдигам я с треперещи ръце и невиждащи очи и ОМГ първиет два броя на Civil War....най-накрая мои!!

Ето първия ми коментар по въпроса..мисля че тои най-добре ши ви покаже кво чуствах вчера..и днеска де:)



днеска се сдобих с Civil War 1 и 2 и не мога да не изкажа възхитата си от невероятните комикси. Като оформление имам предвид. Толкова са красиви. Бях ги чел на сканове ама на хартия разликата е просто в МИЛИОНИ
За всеки случай първото нещо което ми направи впечатление веднага като ги взех в ръцете си беше размера...комиксите са по дълги (високи) от нормалните...или пък не...не сам притежател на други скорошни комикси на Марвел, но за всеки случай тези два комикса са с около сант по високи...и това повярвайте ми хич не е малко. Щом веднага се забелязва. Даже комиксите които издават Артлине като размер изглеждат миниатюрни в сравнение с броевете на Civil War.
И хартията...супер готина твърда и гланцирата...напрао
нз дали е заради това че са евенти ил са си така по принцип ама Марвел определено си разбират раутата


Гледах и ненормалния филм The Omen 666 които ме вкара в тъча моментално...ма за него отделен пост.

No comments: