Sunday, October 22, 2006

Work Work!

Тъй тъй кви по дяволите са тия спамове в блога ми....поне да рекламираха яки неща ^^

Както и да е...вече е факт ще бъда оператор в "Атомнета" за момента гледам доста позотивно на тоя факт макар, че доста хора ми набиха разни филми...било стресиращо..щяли разни ъндърграунд групи (wtf) да ми се правели...ма за ся няма изгледи това да се случи. Тряя ми малко практика само с програмата и всичко ще е ок/
Заплатата ще е 180 кинта ма предвид това че ще работя само половин месец няма от кво да се оплаквам. Ще моа си уча безпроблемно което е може би най-важното в случая. И хем ще си убивам свободното време.
Да не забравяме факта, че ще мога да си купя доста екстра манга с парите които ще изкарвам. мУХАХАХАХАХАХ БЕРСЕРК HERE I COME!!!!

Оу в форума на артлайн се разигра една много яка дискусия за лицемерието следствие на едно грубо мое изказване към една потребителка там....мноо се изкефих щото отдавна е нямало разговори в които да се пишат интересни и смеслени неща. В крайна сметка аз май излязох добрия хихи.

Бтв ся ще помоля spider-boy да напише артикул за играта Marvel Heroes:Ultimate Alliance тъй като смятам, че ще бъде доста яка игра и е хубаво хората да научат за нея.

No comments: