Thursday, October 26, 2006

Atomnet stuff

абе по принцип ме мързеше да пиша...пък и бях в кофти настроение...ама как да не отбележа че видях момичета в залата е.....

еее баси живи истински от плът и кръв жени....да не повярва човек. бях се предал почти. Но явно има надежда. Раутата иначе противно на тва дет каа Любо хич не е депресия. Но се пак е рано да коментирам.

Тия дни бях супер нанервен ама вече сам по-добре. Сестра ми милата как ме трае...снощи мноо гадно и се изджафках, но тя разбира се ми прости ^^ кат ви каам, че тряя ми завиждате не ви базикам!

Ми ай тва е засега....мързи ме да пиша повече.

1 comment:

Anonymous said...

А, колега оператор значи :)
БЯГАЙ, СПАСЯВАЙ СЕ! И НЕ КАРАЙ НОЩНИ СМЕНИ!
И хич не върви с ученето :/
Дано плащат добре :)

Не мога да ти намеря други контакти освен мейла, така че ще ти пиша там за едно нещо...

...и не ме слушай - изкарал съм 9 поредни нощни смени