Friday, October 20, 2006

Life is....boring!

Да си в вечерното определено си има свойте предимства, но с това идват и недостатъците. И най-вече кофтите тайминга за учене и свободното време...ама много свободно време...толкова свободно време, че дори пред компа не ми се седи от него. За това реших да се фана да бачкам някъде да убивам времето и естествено да зема некой леф. В неделя сам на пробен рън за оператор в Атомнета. Не виждам причина да не се справя а и те наистина имат нужда от оператори в момента така, че сигорно ще ме наемат. Не е кои знае ква раута ама нали още уча идеално си е. Ще си кисна в зала с разни гийкове кат мен..че и ще ми плащат за това. Любо обаче ми наби филма, че работата в клуб не е толкова яка колкото си мисля...въпреки че като малък сам прекарвал целите си дни по клубовете никога не сам сядал зад пулта...хм...дано не е прав. А вие стискайте палци.
В гунзу чукнах 70ти левел. И в момента ръся под дърво и камък българи които да зарибя да я играят играта. Дано от всичките които извикам поне един се застои и поиграе няколко месеца с мен...да има ползва от цялата тая работа. Пък ако успея да привлека прилично количество хора...кои знае може и да се кандитарим за кмет на следващия град които отворят.

Ох неска цял ден ме цепи тиква...и сега докато си блогвам все още ме боли. Мисля за тая вечер да приключвам с бодуването. и без това е почти 4 сутринта -_-

No comments: