Wednesday, October 04, 2006

One Peace And My New Haircut!

One Peace!!

Аниме което беше пленило детското ми съзнание преди години. Още когато се прибирах в къщи с трептящо сърце за да гледам по RTL2 разни анимета като Pokemon, Dragon Ball и тн. Винаги много ме е радвало и след години когато вече разбрах кво значи аниме и почнах да се интересувам по-сериозно го търсех усърдно, но без успех. Бях го забравил да си призня ^^. Всъщност от както почнаха филарите на Наруто може да се каже, че спрях да гледам анимета. Не знам защо...просто..спрях. Не беше заради липсата на време...за един епизод на ден винаги може да се намери време...особено аз дето спа по 4 часа в денонощие -_-. Явно Наруто има някакъв странен ефект на подсъзнателно ниво. Или пък просто се мъча да разгадая нещо за което няма отговор..
Както и да е наскоро разбрах, че филърите на Наруто са свършили...тва ми повлия много добре. Жегна ме нещо в гърдите и просто манията ми да гледам анимета отново се възроди (май Наруто наистина има ефект върху мен) изгледах една вечер в съседката един филър...доста интересен при това :)- и след това не можех да си избия от главата мисълта колко време бях загубил. Бяха се появили толкова много анимета на бял свят. Феновете и приятелите ми бяха открили толкова много и яки неща, че свят да ти се завие. Нечовешка работа ви казвам. И тъй тръгнах да ровичкам тракера на Анимес в търсене на нещо което да гледам. И какво виждам One Peace...веднага с трескави кликания на мишката отварям линка...и какво да видя...няма активни сийдове за първите 180 епизода -_-.. (now that really sucks)
Но както винаги моя късмет просто си работи...и вечерта Spitfire ми изскача с ник One Peace rulz и веднага го заговарям. Оказва се че е намерил некъв сайт и си го тегли анимето от там. За още по-голям късмет и тои е на комнет като мене...веднага ми праща първите 2 епизода. И така последните два дена..се отдадох на яко зяпане. Сега чакам още 10 епа да се изтеглят и да се размажа.

Интересното е, че надъхвайки се и припомняйки си детството с това аниме...странна идея ми се закотви в главата...но нека почнем от самото начало...
Преди известно време излизах с едни стари приятели (на чиято компания напоследък често се радвам) и както винаги шапката ми беше център на базици с мен...та в един момент много яко бях pissed off. И си подарих шапката на едно момиче което тогава последно ми я зе да се майтапи с нея. И без тва вече шапката ми беше станала като курва. И така няколко дена бях без шапка..мислех да си зимам нова...черно/синя обаче докато гледах One Peace ми хрумна шантавата идея..................................да си дигна косата на иглички и да я разроша кораво...и да се боядисам в зелено...като Зоро от същото аниме ^^. Даже в три през ноща станах да тествам с вода кво ще се получи. Честно казано не очаквах наистина да се зарибя до толкова ама...явно сгреших. Щото по-късно като се сабудих тая идея още ми беше в главата. И така с помоща (то една помощ) на съседката ми и малкия и брат (тук няма да коментирам ^^) пробвах за пръв път евентуалната ми бъдеща прическа. Аз лично макар да не я одобравям пак много и се кефя...но пък не мога да се възприема още така. Имам чуството, че с тая коса се състарих с 2 години. Сега остава да си намеря спрей за коса...и някой които да ми помогне да се наконтя. Може накрая и с боя да се мина кои знае. Ся и черна кърпа трябва да си намеря.
Ами това е май...тва е около мен тия последни няколко дни.

4 comments:

Anonymous said...

Ооо, Здрачник. One Piece е анимето. Интересно е.. все още не мога да реша кое ми е любимо - Наруто или One Piece ?
Вечният дебат за нинджите и пиратите.. you know.

А защо точно Зоро?
Защо не сламената шапка на Лъфи или шапката на Тони Тони Чопър? Бтв, ако ми я намериш от някъде ще ти дам пари, много пари.

Jimmy said...

Нее ще ми дадеш много много комикси...

Anonymous said...

И така става. Ти я намери пък..
Бтв купих си мега як плакат с Наруто и сие.

dbz fan said...

dragon ball e vurha.dian nguen mi kazva 4e sled naruto ne gledal anime.4uvstva se zle.i az bqh taka no sega kogato rusiq pedal go nqma toei moje da se zamislqt za nov dragon ball. kato naprimer AF.After future za tebe dido!i ako smqta6 da mi gleda6 naruto dori kogato po4ne AF zna4i ne si istinski fen na animetata.kato tehniqt gospodar Dragon ball. a na drugite da si go nabiqt. neka Naruto i oniqt ot One piece da se biqt sre6tu Goku SS5 i Vegeta SS5