Friday, May 30, 2008

Work Vol.2

Мислех първите дни да има дейли ъпдейт ама... се сам изморен или просот ме мързи доста и не пишех.

Кво да кажа. . . раутата е супер яка, лесна и колегите както вече писах са ми мега изпращялите маняци.

Обаче тоя дето пропуска хората на входа е МЕЕЕГА тварежния тип. . .нз дали въобще някой го харесва... бил миналата година пак на същия пост и мутрее напрао ши си насере циганските гащи. Оня ден пак праише филм и са сдърпахме щото нещо ми са изджафка. Злобее ми маняка и са прай на шеф...алоо кви са тия филми. Занимава и момичетата ни са вижда къв противен идиот е. Ай ся то неизбежно. . .то сички момчета малко ли мноо си бутат чурките при тях ма тоз хем го режат хем продължава. Въъ мноо селски пиша... тва е само от колегите ми. . . повечето са от малки градове из България и мноо сам им прихванал. Сам се усещам как вече леко ми се е променил говора на български.

Anyway тоз неска прай панайр що сам бил ходил при некви англичани да опраам един скандал дет стана. . . викна ма там на хода и го питам за ко ма извика и пак почна да джафка кораво. Викам чай малко ей. . .аз къде ходя си е моя раута ти не си ми шеф. И той кат почна "бла вла мла" на бой нещо ми налиташе. Едва ли мога го набия ама мноо му събирам на тоя и края на лятото ако продължаваме така ши си намеря хора да го сгърбят тоя. Мноо мразя такива правежи пък с абсолютно сички други в парка се имам и сме си френдчета. Тоя обаче са има за голям. И му каам кат не си доволен викай шефа и да видим къв е филма. Пред управителката пробва да ма насоси къде сам обикалял насам натам. . .ама пишки сички веднага ма защитиха. . .супер тъпо е обаче. . .щото 3 месеца тряа го гледам тоя иначе ако го махна от картинката сичко е мега яко. Винаги си изкачам мега нажуления на раута супер весело ми е и е пълна мания.

ООО и днеска един Христо старо аверче доиде да си търси раута в парка кат готвач и мноо са изкефих. Да си имам авер в парка ши е супер яко. Тои верно в кухнята...слабо да го виждам освен кат хоим да ядем ама пак преди раута след раута кат праим некви неща. Ако и някой друг познати изскочи напрао ше станем кат групата от Княжево. . . макар че те са сииии гъста партия там. . . от лапета заедно и ся бачкат заедно. . . лудница. Италианска мафия.

Друго ко да кажа. . . 2 от момичетата в парка яко флиртче с тях. С едната от Благоевград раутите са почти сигорно само...тряа излезем :P
Утре вечер ша ударим едно нощно плажче с колежката аниматорка и после в квартирата и ще спа. . . ма дано не е само спане :>

Изкочиха 2 мацки ...не ...момичета. . . от Бс да раздават флаери ама. . . не са некви натокани. Симпатяги ама...5чки . . . слабо общо взето. Тия Радо и Ицко доста са разочароваха, че не им докараха некви изирудски путки. Още чакаме миналогодишните да дойдат да ги скивам сички толкова ги хвалят, че почнах си представям некви фото модели чесно о.О

Кефа се на манджите много. Само яки раути ни готвят за папкане. Неска тоя правежа от хода супер нагъл беше и издребня на обяда и заради него тряаше да ям за 6 минути кат свиня. Ама още малко ше го трая и почвам да прая мръсно. . . няа му гледам циганския фейс цяло лято.

Ма и ся малко поста негативен май стана. . . пък иначе на раута си е мега манията. А и работата ми си е супер лесна. Тва да прикааш с хора и да ти плащат. . . само тва да прая цял живот ей :)

No comments: