Friday, May 23, 2008

Graduation. . .

Тц тц. . . завършвания, балове. . . толкова далечно ми се вижда всичко това :О
Сяка година на баловете се замислям за сичките грешки (в образувателен план) които сам направил през живота си. И те маи са прекалено много. Яко си събрам парата която си надробих и ся страдам от тва. За поредна година се проклинам, че напуснах Строителния дори с възможноста да остана.

Сега сам 11 клас. . . толкова е смешно да видя по-малки да завършат преди мен. . . пълен срам :D Предполагам и аз догодина ще завърша. . . но пък тва си беше такава загуба на време. . . и освен на време и на знания. Толкова неща съм забравил. . .а вече и български ми е трудно да говоря. Мисля си че догодина ще се стегна и ще почна да уча кораво за да мога поне да са проам да влезна в някой университет. . . но тва 4 години да не правиш нищо. . .дори да е материал само за 2 класа. . .времето което сам похабил си казва думите. Имам некви смътни представи за нещата които сам учил. Гадна раута. . .

Вече съвсем се отказах от мисълта да отида на бал. . . пък и то..бал в вечерното ай стига вицове :Д ко ши прая с банда дъртаци хахахахаха

Кефя се чрез през малкото време в което сам на училище се убеждавам че не съм съвсем пропаднал. Господина по Философия винаги като ме изпитва ме разпалва по разни теми и дискутираме разни неща. Онзи ден ми каза, че отговорите ми винаги са го изумявали и ми стана мноо яко. И като цяло ценя много разговорите с него. . . рядко мога с приятелите си да говоря на такова интелектуално ниво. . . което е доста плачевно според мен. . . не че сам заритал да разнищя тайните на вселената, но все пак. . .някой хора са толкова спекли и тясно скроени, че ми е жал за тях.
Друго кво...да английския. . . ма то вече английския си е част от мен. И по всичко друго. . .празнооооо....и как пиша....още по зле и от преди кат бях малък. . .

Добре, че скоро почвам раута и ши избия гадните мисли за даскало от главата си.

Peace о и...

MANCHESTER THE CHAMPIONS!

No comments: