Saturday, May 24, 2008

First day at the new job :O

Исках снощи когато бях още прясно надъхан да го напиша...но заспах :Д.

Няам много време и ще бъда по-кратък но се пак ше споделъ.

Станах си сутринта в нас ударих си кафенце и по житках на компа стана 8 4аса и отидох на гарата да фана буса за Сл. Бряг. Свалиха ме пред Аква парка и с бърза крачка и нервно тракане на зъби (хаха ок излъгах ама поне усилва ефекта) отидох към входа. Мноо ми беше странно всичко щото никога не бях ходил, но в последствие цялото място са оказа доста лесно за запомняне. С доста труд откръх собственика тъй като аз си мислех, че идвам на получа брифинг на тва което ще правя и да подпишем договора. Той нещо беше зает и ма прати в ресторанта да сам помагъл :О
Отидох гледам накачулени разни идиоти (първото впечатление наиситна може да те обърка). И такъв викам "ми бла бла пратиха ма тука да помогна ако има с кво". Седнах те си пушеха цигари и си лафеха. Поговорихме малко и после тръгнахме да опрааме ресторанта.
Еби си майката толкова физически труд за един ден сигорно никога не бях вършил. Ма пък бях токова надъхан нз що имах такъв power. Просто колегита сичките са мега изпращяните маняци и ми беше мноо кеф. А и ми беше интересно и самото място. Парка е мноо свеж. По-малък е от колкото си мислех но е мноо готин и сичко е на много високо ниво.

След дълго мъкнене на железни столове (кои простак са е наел да прави железни столове еее ) седнахме малко за релакс. Тогава житках с 2 сервитъорки от ресторанта и им помагах. Хич ни са рози за мирисане, ма са лица. . .в тоя момент бях доста негативно настроен към факта, че ще видя яка путка сред екипа (грешах за моя радост).
Бърсахме масите после... даде полирахме с некъв препарат. Еее колко полезно ми дойде факта, че мога да се разкрачвам....кат сложа единия крак и опъна другия и кат чистачка ги минавах масите. Сигорно половината ги минах сам хахах убийте ме нз що бях такъв работлив....
Ташака с целия ми прилив на енергия идваше от тва, че един от барманите Ицо МЕЕГА много ма ебаваше целия ден, че сам наркоман и зимам некви раути. И постоянно ми кааше че тряа го запозная с дилара си хаха. Усещам цяло лято ши я нося тая гавра на гърба си.
После мъкнехме маси и оправяхме пицарията, баровете.. . уу къв филм беше кат мъкнехме фризерите за безалкохолните....на втория фризер отговорната лелка по доставките ми са изсмя на коментара "ае тоя 2рия фризер май е по-лек от първия" и каза : "тва е щото вече имаш тренинг" лмао. . . и наистина ся тая сутрин се чуствам некъв напомпан. . . толкова раути мъкнехме сигорно сам качил 1 кило мускули хахаха !

Колегите ми са мноо яки. Май сички са наркомани хахаха.
Има 2 мега яки касиерки с които са запознах и с които си житкаме на хода. И с тях житках доста вчера. От ся се заричам да наеба едната :)
Чух че щяло да има флаеристки с големи цици хаха и мноо се развалнувах :P
Управителката ни е манячка и въобще като гледам сички са мноо пекани в парка и ши е лято с мноо фън. Имаме си супер фреш бусовете които ни събират и ни карат. . . което мноо ма изкефи. Супер готини са ееее ... жълти и сини такиа. Напрао ми е кеф кат са кача. И аз нали гъзе. . . от пред при шофъора които снощи на връщане ми дръпна лекция. . ."за живота и жените". Свестен човечец ма можеше да спре с лошите историй за да не ми набие прекалено голям филм :Д

Ах да. . . научих поне 3 нови начина за пушене на масе които преди не знаех. . . . .и свихме фалшиви грамажи амфети от некъв прах по едни дюшеци в женската съблекалня. Както каза Бобито "напрао са изкушавам да си шмръкна толкова е реално тва". :Д
Ууу да...имаме един му викат Joey . . . фешънче ма доста шишкаво и щото не мое си намерил приятелка и му викали джоуй за гавра лмао ^^

Emiii бих писал по-подробно или малко поечко обаче тряа заминавам да не закъснея. Зунги мъст би точен ххаах.

п.п: От цялото тяло само хуя не ме боли... дано го променим тва скоро!

1 comment:

Anonymous said...

1 chestito
2 spri da pushish

:)
tamwyn