Monday, February 12, 2007

Wicked Birthday

хахах снощи бях на РД на некво лице (дет дори ни го познавам) една приятелка ма покани да отида с нея. Беше стабилно купонче бих казал. Дадох му пари на маняка щот деа знам ко да му зема :Х ма и тои се зарадва. . . което не ме очуди много ние момчетата поече ценим парите щото може си земем кот искаме...место някой да ни копува дрехи и бла бла. Ма бяха поечето лапета (сравнени с мен, ееее то и аз един батко). Момиченацта бяха свежарки ма момчетата са оляха кат свине и поечето станаха баси олигофрените и нз ко праят. Един маймун го зачатках по едно време, щото прекалено мноо са лигавеше и въобще нз за ко стаа дума. Някой ми повърна на анурака и така и не разбрах кой беше. . . то ко няма сички изглеждаха еднакво зле. Ма си беше яко. . . имаше мноо ядене и мноо пиене. . . ма нещо момичетата мноо стеснителни бяха ^^!

Тряаше излизам с секретарката ми неска...обаче времето беше супер лошо и си останах в нас. Да не каам пък кога се сабудих хаха! Ударих едно кафе преди работа и . . .ми ся сам на бачкане и си пиша в блога. Оправих си гунзу тука на сървара и отново имам ко да прая в спокойните вечери тук. (баси кефа е така без клиенти)

No comments: