Wednesday, February 07, 2007

HTML o.O wtf

Аре малко на български ся...стига само на английски. хехе
както вече някой забелязаха сложил сам бекграунд на блога ми. От колко време си блъскам главата най-накрая изкарах късмет и един уеб дизайнер дето идва на работа ми помогна да го сложа. Красивичко а. Обаче исках се пак да си запазя блога чист и го оставих да е само горе като декорацийка. Мен много си ме радва. Дадоха ми и 32 урока по HTML за да мога да се уча да прая сайтчета. на елементарно ниво разбира се. Но пък и аз не искам нещо специално. Може ако се зарибя да почна по сериозно уроците. Шинджи каза да пробвам разни маний css и некви такива. Ши видим ко ще стане.

Ся сам се взел сериозно в ръце. Почнах да тренирам в нас разтяганки лицеви упори раути тва онова. Ся кат се видя с леф зема малко протеинчета и може да почна и зала. Да кача малко маса, че сам си сухичак. Знам че и преди така дрънках ма вече наистина :)
даже раута маи ще напусна много време гълта пък не моа да хоя на даскало и ми разваля яко филма. Колегите не искат да карат само дневни и най-верочтно до края на месеца се махам. Ши видим де...се пак пари никога не са излишни :( кофти е филма.

Тря си напрая скоро и паспорт че да моа да замина при баща ми лятото. Даже...нз сигорно ще отида да бачкам и да живея в Унгария няколко години ши събера пари за да моа да замина в САЩ или някъде другаде. Гадно е...особено че в Унгария кат не знам езика ши ми е баси гадния филм. Не познавам никой :( нз и комп и нет дали ши имам...мноо гадно ши загубя връзка с познати те ми. Но пък...няма ко да цикля в тая смотана страна -_-

оооо другия голям филм...стана така че утре сам свободен и ще мога да отида на косплея в Караокето о.О..... АЗ в караокето...тва дося ми се виждаше като проклятие щото винаги когато е имало поста за тва място се така ставаше че не мога да отида. Пък ся така се наредиха нещата. хаха шанс както би казала моята скъпа роси :)

Като заговорих за нея видях и първата бална рокля...седеше и божествено ей. Напрао и викам идвам в София с една бухалка да те пазя от ебливите момченца.... А тя дори каза че няма да отиде с тази рокля а с по-яка. Напрао нз... хехе и после на чалга диско хааххаха ши играе гюбеци бесни. Нямам търпение да видя снимки и клипове. Мен поече ме валнува с кого ще отиде...обеща да ми го покаже на мен първо :П ма ши видим. Моеж да ходим на интревю ахахха да видя дали става маняка....кхмъ..дали му става :Д рофл


Оле сънародника анархист от София ми прати Виетнамска музика преди няколко дена и мега мега мега мноо са кефа. Тука даже в залата си ги пускам и ги слушкам. Такъв як релакс са. Дори на клиентите им харесва :)) Ся се мъча да изкопая още музика от родината.

И с колко хора трябва да се видя...с толкова народ загубих контакт..тряя почна да са обаждам за кафенце на тоя оня. Ай стига споделянки за сега...


п.п: Земете научете сички английски, че кат пиша на инглиш повече ми се чете блога ^^

No comments: