Monday, March 27, 2006

World Of Warcraft again!!!

I Just Love That Game


Еми да заглавието говори достатъчно за себе си. Снощи почнах отново в нефелина да разцъквам Уоу. Играх цяла вечер и направих 15ти левел ся сам 16ти и смятам докато стане време за даскало да го набухам поне 20ти левел :)
Обаче не бях почивал много снощи щото нали уикенд и бех много изморен като правих нощната и бях наполовина заспал в даскало. Зех си мп3то да не заспа щото с музика се заспива по-трудно. Или поне аз не моа заспа с музика. Както и да е явно като искаше тая по АНглийски да ме изпита и аз и отказах щото ми се спеше пак сам я клъвнал в егото щото имах забележка...ама то се свиква аз внаи се карам с тая патка.
Не е лош човек даскалката ама мноо и знае устата. Ама ще спестя подробностите около нея и мен щото не сам в настроение.
Сега ми се говори за WoW. Пиратските сървари вече се превърнаха в това заради което преди спрях играта....а именно добри. Преди време имаше готини неща ама прекалено много бъгове прекалено много липсващи неща. А сега вече с работещ Honor система и оправени професий...и с работещи босове всичко вече добива цел и смисъл. Това ми е някъде 6тия път когато се пробвам да играя в нефелин дано тоя път не се откажа.
Ама всъщност като гледам сигорно няма да се откажа скоро.
Естествено пак си нарпавих Трол Маг. Обаче заради мързел не играя с Азмаел, а с баща му Аалок. Е явно няма да мога да се отърва от тоя герой :)
Много е кофти лимита на сървара...супер монго пречи за играта. Досега не ми се е случвало да чакам много...е то аз сам два пъти сам играл...ама понякога сам сигорен че това ще ме побърка и много ши се изнервя.
Ох кво повече да кажа....мързиме да мисля за това приключвам.
End of Blog.

No comments: