Friday, March 24, 2006

Finaly.....its Friday!!!!

Whoaaaaa!!!! Friday again!!!


Много го обичам петъчния ден....особено когато съм първа смяна. Все едно имам три почивни дни! Преебаващото обаче беше, че Вчера времето беше страхотно-всичко живо по тениски и в готино почти лятно настроение пък днеска....студ...само дет пингвини нямаше по улиците -_-
Всъщност даже с приятели разсъждавахме над тоя въпрос и стигнахме до извода, че глобалното затопляне и изтъняването на озоновия слой водят до такива аномалий....най-вероятно сме прави, но това поне мен не ме прави много по-щастлив. ГОтино е посред зима да има 25+ температура....ама пък лятото кво -25 ???
Както и да е чупих се от последните два часа щото не ми се седеше и без това по биология за мен е пълна анархия...ще я помоля в понеделник да ми махне отсъствията...тя госпожата ме обича и би трябвало всичко да е ок ;)
Времето беше се прецакало още повече и от сутринта кат заминавах за училище и за тов се прибрах. Ядох разцъках из нета ама ми доскуча...а и нямаше още 12:00 затва реших си дръпна един душ да убия малко време хем да се сетя кво да прая....е да ама не се сетих...пак се отдадох на сърфиране из нета....
Поукрепих си разнебитената след войната провинция в Утопия и ся кроя зли планове да порасна егоистично без другите да се усетят. Кат гледам и дафи иска да се връща на кралския пост....ши настанат тежки времена в Кралството....което пък може да е перфектното прикрития за моя експлорейшън. Сериозно се замислям да играя следващата ера Авиан...атак спийд им е съкрушителен както неведнъж се убедих тази ера. Е верно ще ми трябват много пари за да възвръщам армията заради големите загуби ама си струва. Ест нищо не е сигорно има още три седмиц игра така, че дотогава всичко моеж да се промени. А и досега винаги ам играл джудже и просто то самия ми стил се изгради върху тия дребосъци.
И така след 10тина минути Утопия крушката светна и ми доиде идея кво да прая....не лъжа обадиха ми се да изляза ама пак може да се брой за нещо....хихи....
заради кофти времето напраихме едно кафе ммм обичам мляко с какао.....три чаши изпих ^-^
Не помня точно кога се прибрах ама да е било към 15: 30 някъде може малко по-късно....пак зацепих пред компа незнаейки какво да правя въпреки, че имам 40 ГБ анимета да гледам и 25 недовършени игри....е измислих накрая кво да направя...и то о богове не беше да довърша нещо започнато, а да си пусна емулатора на Гейм Бой и да помоля Шинджи ми прати Покемон хъхъ.......и така с кофти време на лице и зарибителна игра в ръце (клавиетура) прекарах почти целия ден....когато не играех покемон ядях....да си призня играта се оказа още по-интересна от колкото си мислех. Макар и старичка GBA конзолата предлага невероятни заглавия...е аз друго не сам очаквал от Японци де :)
Ама с тази симпъл графика и елементарна музичка играта ме грабна още на 5тата минута.
Не се занимавам още с активно ловене на покемони пък то тв е една от целите в играта....ама си направих изрудски главен покемон....муххаха огън рулз...ако нещо може да ми бия огнения покемон...или пък го затруднява просто сменям на тревния и край на проблемите...другите да не кажа голяма дума ама са си useless...поне за момента. Аз от малък съм си зарибен на тема покемон щото малко и тъпо лапе от кви ли не неща сам се впечатлявал....обаче интересното е, че манията ми по покемон като чели още си седи (най-показателен фактор е играта която цъкам сега). Ся като се замисля имам купища албуми лепенки и сякакви красоти на тема покемон в къщи...и играчки имам. Болен мозък ко да кажа. За мен лично най-големия плюс на играта е нейната продължителност....да равиеш всички покемони на 100 левел....пф бали му мамата това ще отнеме една година някъде и то при поожение че играят кат невидял....дано по нататъка играта да става по-трудна защото първите си 3 значки ги взех с лекота, а и не сам срещнал нито един достоен съперник...е освен ония тригър rival дето два пъти ми скочи ама аз и него го размазах.....както казах много яко си напомпах огнения покемон с които почнах...
Ето му и снимката за да видите как изглежда в момента


Всъщност в играта моя изглежда по-озлобен ама тва са подробности...пък и тва беше най-хубавата снимка която намерих...е аз и не търсех много ама....


Друго кво да споделя....а да Sum 41 велика група....много респект!! Ама много. Най-смешното е, че и преди сам ги слушал ам не сам знаел как са се казвали...хихи колко типично за мен аз въобще не мога да помня имена...а и с моя огромен музикален вкус наистина е кофти да помниш каквото и да било. То даже още по-големия гаф е че ги прослушах редовно заради един епизод на Малкълм които гледах и там я имаше тяханта песен "In Too Deep" и много ми хареса и се заразпитах и ги открих кои са изпълнителите и така. Като заговорих за Малкълм трябва да си запиша седемте сезона на серия от компа на дискове, че много място заема....ама ме мързиии......
Е на вчера писах че ши играя Уоу ама нъц.....пък и то на преди да седна да пиша в блога се обадих на лицето с което щяхме да разцъкваме ама се оказа, че от моя доставкич всички узари са баннати и не можем да играем в сървара на конкуренцията....от една страна ги разбирам ама от друга...те така или иначе нямат много играчи тъй че 20/30 отгоре нямаше да са им илишни...а може би и повече щото ся на КОмнет сървара е суепр преебан и бъгав...да не говоря, че хакерите са повече от NPCтата в цял Азерот.
Ох обаче мен съня ме наляга много жестоко...а е едва 23:33....най-добре да легна да почина хубаво щото и без това не само сам изморен ами и сам си обърнал пак режима на спане и това не се отразява никак добре на активноста ми...на като прегледах набързо ко сам писал вчера като видях правописните грешки и ми стана лошо....ама пък да ги коригирам е тъпо....толкоз време кат са седяли вече...няма смисъл :)
Аиде народе аз ще се праждосвам

写 人

No comments: