Tuesday, March 21, 2006

The Begining

I have no idea.....

Хаха неам си ни най-малка представа ко правя в момента. Тва трябва да ми е първия пост в блога...ама тука некви менюта....кодове....изтрих една мания без да искам...вай вай за ко сам такъв неандерталец....луда раота...
И ся нали тряя да измъча машината и нета на макс ши гърча тука опцийте цяла вечер.
А иначе...хм тва блога е голяма далавера симпатична мания. И без това винаги сам искал сайт ама нали не чаткам уеб дизайн и се няма как да стане. Пък тия които могат да ми направят са много заети :/
Ама и това ме устроива. Нещо като нет дневник...хаха и хората да ти четат.....лудница...кви ли раоти няма в нета.
О това ми напомня да кажа тенкс на RaynerApe щото неговия блог ме надъха да почна и аз един....макар че....кат се знам дори тва дет ся го пиша в опшънс може и да не се постне и да се чудя ко да правя ^-^
я ся ши дам Publish Post да видя ко ши се случи.

No comments: