Saturday, April 01, 2006

Road Trip

Априлско Пътешествие


хм от известно време не писах нищо в блога...голям мързел ме беше налегнал обаче ся вече не само не ме мързи ами имам и готин пост да пиша :)
Утре сутринта с Мано се изпаряваме от Бургас и тръгваме на път. Имаме некви пари....колкото да се каже, че имаме. Организацията е много слаба ^-^ щото ние го решихме в четвъртак тва начинание....имахме планве да отидем в Габрово в някъв музей и после до Етър....да гледаме разни раоти и после да спим в някое село....ама след това ни надъхаха да напраи разни раоти в София....аз мислех че априлската среща на Егмонт ще е тази ваканция и плавех разни планове обаче Албус беше така добър да ме снабди с инфо..от което се оказа че тя ще е на 30ти...и сега....въобще нз де ши ходим. През Велико Търново и Плевен супер много искам да минем ама нз....раотите са много объркани. Неска ще се решат последните неща, но едно е сигорно в неделя се махам от тука. Ша спа на дървета и пейки ако трябва ама нема да се откажа от тая разходка. И без това няма кои знае кво да се прави тука тъй, че малко приключения няма ми се отразят зле.
А и доста хора не ни вярват, че ще тръгнем и това ме мотивира още повече тъй като знаете аз сам голямо могаре и обичам да прая напук.

Освен това....вчера гледах два брутални филма с Тони Джа и просто вече света на бойните изкуства ми се преобърна в съзнанието.....мислех че сам видял всичко....и че няма скоро да видя филм в които екшъна да ме накара да колабирам от кеф обаче сам грешал.....сега нямам време но наистина много ама много скоро ще напиша артикул за Тони Джа и неговите филми защото тои просто го заслужава. Само за 10 секунди тои успя да спечели мястото си в моята класация на любими актйори и въобще на велики хора които аз много уважавам.

Друго кво да споделя....сигорно след ваканцията ще ме изключат от даскало....дота простотий направих в последните дни...щото и класната я нямаше да ме наблюдава....еми както се вика квото си посееш такова ще пожънеш....хъхъ да видим моита житва колко плодородна ще е.

Колкото до WoW пак ми стана скучно и пак се отказах...може би за добро...ама сега се замислям за оригинална игра....което хем ме радва хем ме отчайва...ама ще видим как ще се развият нещата.

Еми друго не ми се пише....мислех че ще мога да пиша с часове ама явно от превъзбуда от скорощните неща дет видях и нарпавих просто не мога да се концентрирам...
Айде със здраве народе...
And May The Force Be With You

No comments: