Thursday, March 23, 2006

Поредния ден с простотий....

Дъ Бест Он Лайн Гейм....



Но преди това.....омг много си обичам колелото! Неска в връзка с работата ми към Арт Лайн се сетих, че поправката на колелото ми ще е много полезна инвестиция.....е да ама не....4 кинта за оправяне на гуми и малко настроики кат центроване на спирачки и други дреболий и въпреки всичко ме очакват още към 20 кинта за да си го стегна като хората....
-_- Напрао ми стана лошо.....че и неска един наркоман зе че се преби с колелото ми и ми троши там неква пластмаса на задната гума дет държи спиците ми....да де дето е закачена за това дет ми държи спиците....ае не разбирам много ама не обичам да гледам демидж по личните си вещи. А аз достатъчно сам се пребивал с колелото, че да подминавам такива гледки с леко око. Да иба и некадърника....маниак е Миро ама кат не може да кара.....
Хех големи гаври ставаха в "Княз Борис" неска.....ох и mp3 плеъра като по чудо вече не ми блокира кат го пъхна в джоба ди и направо издивях от щастие. И си направих едно 4 часово кросче с колелото и си слушах музика и беше много яко, а бях почнал да забравям причината поради която си го купих.
Хъх неска филмирахме даскалката ми по биология, че Геша е в болница и му отиваме на свиждане......вай съдрах се от смях като излязохме от даскало....как може да се върже на такива елементарни раоти. И краката ся ме болят много и в момента докато пиша тоя пост не си ги чуствам обаче мозъка и ръцете ми отказват да се предадат на умората която бавно ме разяжда и искат да си останат на компа....тц тц някои навици трудно умират.
Напраихме и едно кафе....то и едно кафе дет беше...."Какао" ето нагледен пример, че външния вид ужасно много може да излъже човек...поне се разсипахме от лафове вътре....особено за Славито....много култови раоти се казаха в това шоу за последните седмици.
Неска реших пак да разцъкам World of WarCraft....Геша и Голямата Павка се оказаха некви големи ентусиасти и от няколко дена насам се обръщаме разговорите към Гейм Индустрията и нещо в мен пак почна да цъка на силни обороти. Мисля да отделям по някоя друга минута когато сам свободен....и най-вероятно заради УоУ няма да мога да си превъртя екпаншъна на Дуум пък играта лично мен супер много ме радва....не мога да разбера защо повечето хора не я одобряват.... -__-
О снощи гледах и филма Гарфилд....всъщност почнах да го гледам....остана ми още 20 мин от него и мисля след малко си го пусна да го догледам. Не блести с нещо супер оригинално освен невероятната 3Д анимация на самия Гарфилд но си има своя чар.....не знам какво точно намерих в тоя филм....но ме плени по някакъв странен начин и даже се смях на доста моменти които всъщност не бяха толкова забавни.....озвучението на котката и анимацията са страхотни и може би това държи вниманието ми през цялото време, но и другите животни актъори заслужават кредит за страхотната работа която са свършили. Както и дресйорите.
В Утопия за щастие успяхме да избутаме до Matual Peace с другото кралство така че сма доволен ама на заради кафето трябваше да си направя атаката по-рано и техния крал взел че ме реталнал педала и ся пак сам на нула.....а преди воината ме опнаха супер жестоко така че може да се каже че сам 300 акра назад и сам бесен...и Cat пак злобеее срещу мен и моето неопдчинение....напрао....ши зема да стана експлорър и накрая кат конвертна на атакър да обърна половината кралство и да дефектна...много почнаха да ме нервят някои хора.....добре, че те не са българи...ма и да бяха не сам им казал за блога ми така, че шанса да открия кво сам ги нареждал е повече от никакъв ^-^


Изд. Артлайн в преговори с DC Comics!

Супер новина. Още комикси и то качествени...ако продължават в този дух Арт Лайн ще сложат монопол над българския комикс пазар. Което за мен лично не е никак лошо даже е прекрасно защото тет определено имат много добър маркетингов подход и много професионално отношение към всичко което правят. Е може и да има какво още да се желае, но лично моите критерий за покрити отдавна и ще бъдат завършени съвсем скоро като видя мангата на Уоу и ХКто на Споун.


Еми това е май от мене за днеска....пшрекалено сам уморен за повече неща....бях решил неска да си прочета пети брой на Нешънала ама на.....все нещо ще изникне.

No comments: