Sunday, January 21, 2007

Януарската аниме среща!

И така вчера се състоя януарската аниме среща на бургаските аниме и манга фенове :)
Времето беше много маняшко и макар че си бях спортно облечен пак тряаше да събличам анцунга от жегата. Накачулен с 2те ми шапки и с ветрило в ръка се отравих към хотел космос където беше уговорката. хех много хора имаше напрао бях потресен. Запознах се и с приятелите на Ваня от Сливен...единия от които дълго време ще помня как се опита да ме прегърне хахахахаха маико напрао умрях от смях ^^ рестуранта дето щяхме да се събираме беше в на майка си гъза...но пък поне беше много готино местенце. Имаше даже каширани прибори под една стъклена плочка на пода което много ме изкефи. О имаше и фонтан...абе много приятно място. Но пък рестуранта не беше строен с целта 50 аниме гийка да се изтупуркат вътре и да дивеят. ЗА това и гледам доста хора се оплакват от пространството в форума на анимес. За всеки случай аз си прекарах супер. Запознах се с доста хора..тоя път се постарах да обърна внимание на всички :P ветрилото ми за пореден път беше хит..хаха нали ви казах че е супер зарибявка ^^ па вие не ми вярвате. АМВ презентацията на Марио отново ме вкара в друго измерение. . . не просто маняка много яко са обеснява. . . както аз викам. . . тои почва да говори на некъв друг език. Състезанието с аниме въпроси 3/4 от него го пропуснах. Но беше маняшко. . . предполагам.. включих се с коментари по едно време... ма след като се изцепих с верен отговор на въпрос реших да са оттегля! Беше и хубаво че се видях с любимата ми сестра с която и днес се видях. Което беше приятно тъи като 2 поредни дни да излезем...не се е случвало от месеци. И така очаквам скоро снимките от срещата..сигорно ще ви споделя малко и тук на моите верни (и неверни) по/читатели. хеахеах

PEACE!

No comments: