Sunday, May 07, 2006

Another Trip to Sofia

Еми то заглавието си говори доста красноречиво ;)


В Четвъртак отидох за три дена в София и буквално се размазах :))
обаче много ама супер много ме мързи да разказвам....явно тоя месец не ми е от благодатните щото кат гледам не пиша в блога отдавна. Ама то и то ако имам нещо много интересно за разказване ще е и много дълго....пък аз си падам голям мързел особено последните 2 години...тъй че сори ама няма да шеървам инфо за София и въобще за всичко което ме домързи да пиша :)- шот съм гаден..

може би топ новината около мене е че пропуших Джойнт....знам знам ся вече тотално ще си помислите че сам пропаднал ама...НЕ...реших да пробвам и това е...пък и няква мания..цигарите обаче нямам никво намерение да ги почвам така че се успокойте всички.
Държа фронта и няма да го пусна....пък и аз трева никога не сам твърдял че няма да пуша така че няма нужда да се притеснявате ;)

В София си беше яка разцепванка и наистина искам да поразкажа кво е ставало ама ще ми отнеме време пък ся е късно и ше ми се доспи и абе са прецакат нещата.

хм...странно ма ся нещо забих пред компа...забравих ко ще ви пиша е...а да сетих се...
от утре ще се пробвам да се стегна в даскало за да моа да завърша годината ^-^ все пак не е желателно пак да повтарям 10ти клас ^-^

Ооо днеска гледах тоя филм дет ми го препоръча Роси. Екилибриум.....супер як екшън....в главната роля Кришчън Бейл или Брус Уейн от новия Батман :))
супер свеж филм с много добра идея и реализация...уникален стил на бойните сцени.....напрао Алукард стайл :)) супер вървежна раота. Препоръчвам го на всеки....тъй като ся обаче огладнях няма да моа драсня ревю....а и ме мързи да си призная ае много ме мързи напоследък :)))))
аре ще пиша кат ми е на кеф че ся сам забил кат геймър на някоя ПС игра ^-^

No comments: