Tuesday, April 25, 2006

CraZy VaCatiOn

Ваканция.....

Един от любимите периоди в учебната година....ваканцията...когато има ваканция аз тържествувам...тогава моята скромна персона губи нуждата да търси алтернативни начини за да пропусне училище. Което спестява доста мъки и проблеми.
Е нищо, че утре ще ми се наложи да търся бележка...щото естествено батко ви Здрач реши да започне ваканцията от по-рано ^-^

Ся доста хора ми се случи да ма врънкат да им разказвам всички филми дето се случиха ама то щом досега нямах време и желание да ги пиша...както се сещате ся няма как да стане раотата.

В Четвъртак кво мога да кажа....ами най-яркия спомен е простотийте на люлките пред даскало...леле таз детска площадка се превърна в няква долнопробна кръчма. Пиене простотий....то не бяха катерения то не бяха олигофрений. Снимките още не сам ги набарам ама те и без това са супер много нямам намерение да ги качвам в нета. Ши ви ги пращам през скайп...е някои ще пусна тук там ама нищо повече :)
Друго кво беше а да Боян и Илия от ПМГ щяха да пукат един Мишо пак от там...супер голям филм беше цялата история. А ние половината дето ходихме с тях го познавахме въпросното момче....а пък приятелката му на мене ми е даже съученичка...въобще много голяма сапунка стана....бои нямаше за щастие или не...аз лично бях надъхан...исках си върна пердаха дет бях изял по рано ^-^. ПЪк и да иба тъкмо с Реджо бяхма зад двама от приятелите на Мишо и само да беше станало нещо и щяхме ги строшим....е верно в гръб ама аре е в боя всичко е позволено ;) тва поне от опит го знам хих.

Петък от 7 сутринта до 8/9 вечерта с Реджо на борсата на баща му....малее там се съдрах от кеф....супер голям филм суупер големи майтапи ставаха. Шш такова яко простеене ни сам праил от доста време. Напрао са счупих. Съдрах се да пия 3в1 напраоо...по едно време Реджо ми вика, че ши ми стане лошо...няма батка пия кат коч...и бира и сок...а и Айрян имаше щото си бяхме купили закуски да ядем през деня...ама кво стана изпиках се и се едно нищо ни сам пил...и хоп аре пак нагъвам...бирата странно ама не я изпихме...другите занимавки бяха по интересни от нея явно...ритахме няква топка (тя пък как е попаднала там) накрая я спукахме в едно дърво...ама тя и без това скоро щеше да си даде бого дух така, че ние и направихме услуга.
Гледахме ТВ....Слави Млави някви сапунки....качихме се на една къща ама покрива за малко да се срути чист късмет изкарахме...после една овчарка за малко да го изяде тоя мурук. още помня култовата му реплика "Зууунгиии" хахаахаха е на вас сигорно не ви звучи смешно ама.....представете си как неква озверяла овчарка ви седи на 5 метра разстояние и ви пуска мазно лиги..а и ви ръмжи...и да го изкрещите това посрано...хахаха аз обаче бях отпрашил да гоня нещо.....ни моа се сетя кво и докато доида то иса беше заключил в офиса на баща му и ми викаше да доида бързо. хаахах много голям филм с тая овчарка. После исках да я замервам с едни бирени бутилки ама тои ма разубеди.
Ваааай да имаше едни газови маски хора....бахти и ташака с тях. Напрао кат космонавт на марс се почуствах. И като дишам...авй Дарт Вейдър би се уплашил честно :Pp
ПЪк оня кретен за малко да ме убия кат ми сложи неква мания на филтъра и се вакумирах ^-^ Изкачахме с тях и на пътя към Слънчев Бряг да шашкаме хората...и даже така играхме...ама по-едно време почнаха много хора да минават и викаме...аре стига сме се излагали ;)
А имаше и доста кучета...и едно от тях с малките си кученца...4/5 бяха не помня точно. Ама тва което искам да споделя е друго. Та седим поедно време зациклили щото много раоти праихме и нещо спряха идеите. Реджо заби пред телевизора а аз гледах навънка и видях едно от малките кученца самичко...и некво такова полу сляпо си обикаля огромното празно простраснтво на борсата и лае за маика си. Супер жал ми стана да ви кажа....и отидох да му се порадвам и да се огледам за майката...накрая я видях и почнах с ръка да го побутвам в нейна посока. По едно време обаче онова лекото спря. Замръзна и почна да седи неподвижно. Викам си а стига ве бахти филма...обаче тва не беше края онова почна да трепери....духаше вятър ма деня си беше тогава суепр горещ....седя такъв и нз ко да прая...после почна суепр гадно да трепери и някав пяна му изскочи от устата....изпаднах в депресия...отивам викам Реджеп оня и тои седи втрещен....и по едно време вика "Аве Зунги кво му направи на кучето ве" ^-^ ся знам че имам ужасна репутация....ама чесно казвам нищо не му бях направил....накрая го оставихме. След около 30/40 мин го видяхме отново...щъка си най-бодро нащо куче супер ухилено (майтап няма личеше си че е весело) и си лае гъзарски. Даже няколко пъти се спъна супер смешно и аз умрях да се хиля. ахахах просто как ме е яд че нямахме камера тогава...то целия ден трябваше да се документира.
Там имаше и разни работници с тях ставаше отвреме на време лаф.
Изобретихме играта "Резунги"...как се играе? Ми начи зимате един кош за боклук от тия заводските големите...отваряте го...зимате една баскетболна топка (и тая не я разбрах от де доиде) и почвате да целите от еднакви разстояния застанали противоположно. Които вкара другия отива бърак в коша (а тои е дълбок да ви кажа) и зима топката да я даде на тоя дето е отбелязал за да може манияка пак да стреля. Общо взето успер голяма забава...само дето Реджо ма разби по едно време ^-^ почуствах се кат боклукчия само да бъркам вътре...изскочиха по-късно едни лица дет бачкаха там в една съседна сграда...и си поядисваха буса..а с тях една супер яка путка...вай напрао ми изтекоха лигите по тая...и оназ кат боядисваше и като се навете....ох малее хич не накланяхме глави в такт с дупето и :)))
Имаше и доста друго неща ама най-големия филм за деня беше когато Реджо намери ключовета за мерцедеса на баща му...леле тогава кат ни светнаха очите. Качваме се вътре (пък колата много яка да ви кажа) супер гъзари и двамата...оня пуска некъв луд БГ рап....уредбата чупи джамове адския бас вадаше...тръгваме праим две кръгчета....колта супер голям звяр...напрао си умрях от кеф. Дига 80 за отрицателно време :) и тои по едно време ми вика глей ся скоростомера 80....90 поглеждаме напреде и гледаме почти сме до един склад...отпреде едни кофи за боклук от тия заводските високи и ламаринени супер здрави....Реджо седи такъв нз ко да направи...намаля малко и в последния момент завива...избърса и 4терите кофи....обаче продължава такъв....по едно време нещо се чува ръмжи супер гадно...спря колата аз щот очух че идва от преде двигателя излязох да видя....оня пък си помисли че ще гръмнем и тръгна настрани да бяга ама като ме видя да се насирам от смях доиде....и тои почна...едната кофа беше буквално смазава и застанала на парцали под предницата на Мерджана...дадохме назадна и остана само кофата....занесох я при другите и ги подредих....или поне се опитах щот оте бяха такива разпердушинени всичките че....цяло чудо си беше, че седяха прави.
Колата от преди разбита регистрация...бронята на точки...отдолу една мания се беше чупила...веданга я паркира под навеса и почна един ремонт....то и да иба в таз кола всичко има....канаконлит извади тиксо...и то такова двустранно точно квото ни трябваше -_- гледам на вратата на шофъора и полицейска бата....ае ако се бях разтършувал кои знае кви маний още щях да намеря...баща му хич не си поплюва. Пък в офиса и ПлейБой един имаше ^-^.....тц тц къв мрасник а ;)
Ае въобще беше бахти разбиванката...горе долу най-важните неща се опитах да ги опиша набързо горе....то просто 12 часа простоий няма как да ги пренеса тука и да искам...

Ох ай ще спирам вече, чи са уморих.

No comments: