Tuesday, May 23, 2006

What a strange way to meet a girl

Събота..не Петък..



Да Петък беше началото на филма....не помня точно кво правех тогава. Доста отдавна беше ама си бях в къщи сърфирайки из нета и слушайки музика. Сдухвах се от мисълта какво да правя Събота къде да отида кое да изпусна.....както и да е изтървах Бункасая факт..не ми са говори за тва че се тваря ;)
примениавам към същината на тоя пост. А именно както си седях и Shinji ми са включва -_- и почва да ме вкарва в некъв убийствено брутален филм. Съседката му го извикала у тях да и "оправи" компа ;) обаче както се сещате нямало проблем с компа. Оная го извикала щото и трябвало помощ за една нейна приятелка. та тия двете искали Никито да се направи на гаджето на таз въпросната приятелка. щото в Неделя щели да ходят на кафе с най-добрия приятел на бившето и гадже и искали тоз бившия да разбере от приятеля си че тя си имала ново гадже -_-
не разбрахте ли нищо? Споко то и аз не схванах филма първия път.
Та естествено Шинджи решил че без мен няма да са забърка в такава афера и веднага ме офертира. Аз в паметта си имах спомени за готино момиче съседка на Гарата и веднага реших да отида поне да скивам за ко ще стаа дума.
Събота намръщен на макс щото не патувам за Търново отидох в тях да гледаме "Ефекта на Пеперудата" много як филм бтв...та както и да е. извикахме таз въпросаната съседка...ех жалко не беше тая която исках...таз не е грозна ама не е и мои тип ^-^
та тя ми разясни малко раутата как седи...почнахме да гледаме филма..доиде и другата приятелка..таз дет си търси фейк гадже за неделя...
Тука малко преди да продължа смятам да вметна че докато по-рано обсъждахме ко ще се прави в Неделя на тва фейк дейт кафе тая съседката Даниела (нали така се кааше?) стигна до извода че трябвало аз да стана фалшивото гадже...при което аз вднага я сцепих с "искам да видя щот ако не ми хареса.."
така ся ви стана горе долу ясно...и тъй гледаме ние филми и Даниела изскача на вънка да докара отчаяното момиче...влиза Ирина (отчаяната) в стаята и....ако имах кола сигорен сам че тя щеше да полива пода...ДОСТА обилно ^-^
Супер готина мацка...напрао ми се секна дъха за момент..и тва не беше от бруталния момент на размазан череп в Пеперудата ;)
Гледахме си филма мълчаливо...аз даже толкова се филмирах че съвсем игнорирах останалите (еми готин филм ко да прая). Обаче кат свърши веднага почнах да разпитвам...раутите се оказаха много ама мноого объркани и смотани...опитах се да обясня на Ирина че няма начин да накара бившето да я ревнува особено след като тои си имал ново гадже...ама тя не ме послуша...и май по-добре че не го е направила ^-^
уатевър след едни безкрайни опити да накарам "гаджетата" да се целунат за да ги видя как ши изглеждат....безуспешни опити...тъпо Шинджи да се беше помъчил малко уа...пф че си тъп...та както и да е след тва излязохме да разходим кучето на Даниела...е на таз разходка не бяха зарибявки не бяха раути....въобще Шинджито ма вкара в баси филма...ама аз сам доволен :)- Доста нестандартен начин да се запознаеш с готино момиче...че и такова без гадже ;) ^-^
накрая може би направих тъпо..щот ми са доспа и ги заебах на една пейка..и кат тръгнаха към Shinji аз забих към нас....ама ко да се прай брутален и директен до края :))))))
В Неделя трябваше да ходим да гледаме Шифарът на Леонардо ама Марин от братята изскочи с мафетата и отидохме в тях да се напафкаме...и половината ден бях с разни лица дет дори не ги познавам и пафках и простях...не такива олигофрений нямаше просто...ама тях вече и да искам няма как да ви ги опиша. Поне вече задобрявам в пафкането...тва джойнта и въобще пушенето било сложна раута :)

Ами горе долу тва бяха важните неща от ПЕтък, Събота и Неделя.
С омраза...."Зунг"

No comments: