Tuesday, May 23, 2006

X Men The Last Stand

"THEY WISH TO CURE US! BUT I SAY WE ARE THE CURE!"




Най-сетне...още само 37 часа (приблизително ;) ме делят от най-чакания филм от мен за тази година....даже не само за тази година...още от Х2 тръпна в очакване на този титан....Х мен едно преобърна света...както и представите за правене на филми по комикси. Също като Блейд...само с разликата че продълженията на Блейд бяха по-лоши с всеки следващ...а на Х мен по-добри...не знам трудно ми е да намеря думи да опиша под какъв стрес...да стрес...буквално сам се стресирал от чакане...наскоро гледах около 10тина минути от филма и вече сам TOTALY FREAKED OUT...гледал сам всички трейлъри по поне 100000 пъти.....всеки ден ги преповтарям и вече наизуст ще ги науча -_-
Просто очакванията ми за този филм бяха толкова големи...че сега като видях резултата очакванията ми се виждат жалки мечти....защото филма ги изпревари кат заек костенурка...кат ферари трабанче...:))))))))))))))))))))))))))))))0
В третия и последен филм (дам по официални данни няма да има повече Х мен филми...макар че бих искал да видя един филм с Апокалипс) ще има много смърт...много от геройте ще се доразвият. Сторм по желание на Холи Бери е получила доста повече внимание...малката кучка Бери дори мислела да се откаже от ролята си в Х 3 заради това че героинята и не била развита достатъчно...-_- ама след като и се скапаха рейтингите с Жената котка ест си остана...всъщност колкото и да я псувам не мога да не и се възхитя за перфектното въплащение в ролята на Сторм през тези 3 велики филма(да говоря и за трите защото дори да не сам гледал третия знам че ще изкърти планетата).
О нз...мога да пиша напълно безсмислени и нелогични хвалби по адрес на тези филми....доста работи мога да споделя ама...може би е по-добре да пестя сили за след петък...защото тогава....е нз тогава тотално ще откача

Аре PEACE mada Faka....

"Yyyyy whee NWA? man whatya now about that?
...Well yeah...yeah...i love niggas with attitude!
Nobody...i mean nobody drop the N bomb in here...
Nobody!"

No comments: