Monday, April 17, 2006

Troubles at School

Шибано даскало....



Нали знаете как мразя училище....е днеска напрао беше кулминацията в битката. Класната неска нещо тръгна да ме юрка за некви отсътвия дето сам направил....почна да иска телефони да звъни на майка...ала бала раоти....аз нещо се натварих и и се сопнах. Тя нещо почна да ми злобее и почнах да я нареждам....е не много грубо ама достатъчно за да я вбеся. После проблеми в нас....майка ми ест реагира много лошо макар, е накрая и мина малко. Странна работа в случая е че открих....голяма доза безчуственост...аз си знам, че сам станал голям непукист ама напоследък почвам да се изумявам самичак. Май лафа "Имам чуството, че нямам чуства" доста силно важи за мене.
Ае хубавото е, че(пф тва много често го позлвам ве) след кратък разговор с майка има надежда и да не ме изключат. Ама ни ма ибе ще отида да простея в вечерното ^-^
Обаче аре стига сдухани теми. Научих преди малко, че може да махнат сегашния програмист на Опасни Времена и да сложат некви други двама.....новината от части не ме изненадва...скороста с която правеше нещата не беше никак голяма ама пък момчето е лице пък и проекта както се оказа като цяло е бил негов....и ся някак си голяма нашивка да го премахнат :/ Ама кво да се прави живота е суров.
Хоихме неска с Мано да зимаме Весо5 от даскало....тои дебила се оказа че въобще не бил там и час и половина чакане замина ей така за оня дет духа....или всъщнсот не. Срещнахме едно лице аверче на Мано и тоя пич на светна за напитката наречена Бенц....хм ако ви звучи непознато...еми и аз се стреснах (пък ако я знаете..педали що не сте ми я казали дося) в началото. Та въпросанта мания е зимаш ракия смесваш с същото количество мента...слагаш няколко пакетчета Нескафе и добавяш сметана....бъркаш яко в едно шише тая смес и ставало неква много готина нашивка....от която забележете се напиваш супер бързо. Просто лудницата е огромна....тая вечер обаче нямаше как ад си направим за това утре преди даскало ще се нашием. Вай нямам търпение. Ще кажа после как е било.
Друго...а да тоя сайт профит мейлс нещо май почна да се оказва надежден и тия кинти дето може да се заработят там май наистина си ги получаваш. Не е 100% потвърдено ама не ми се рискува. И без това сам загубил суупер много време....и много ме е яд. До ся преспокойно шях да събера пей аут 10к и да си ги зема ама на....българското в мен е подозрително. Ще разцъквам сега усилено и ще кажа кво е станало. Е ся ши сложа линк в менюто и вие да се запишете като мои приятели...щото така ще зема и бонус от 10 долара пък това не е много малко. А които иска повече инфо да ме пита в чата или скайп.

Ваш Обичан и неОбичан Zdrachnik

1 comment:

Anonymous said...

казва се бензин и съкратеното - бенз (а не като половин мерцедес) идеално е за пикник щото не трябва да размотаваш сумати бутилки, но при прекаляване следващата сутрин, следващият ден може и да го пропуснеш..наздраве