Saturday, April 08, 2006

Leaving my Kingdom

Оня ден най-накрая задействах злия си план. Напуснах кралството. Тъкмо бях излязъл от векейшън моуд и обявих че сам напускал играта и че сам си продал аканута на някъв френд. Имаше много сълзи и прощални речи ае общо взето лъжата мина. Още са в CF но не очаквам някво гадно отмъщение.
ДОбрата новина е че попаднах в найстина слабо кралство. Има няколко добри играчи или може би са просто късметлий...нз ще разбера следващата ера. Важното е че вече възстанових всичките си загуби (без honor) които претърпях заради дефекшъна. Вече сменям страта на експлорър както плнувам и да сма следващата ера. Ся ще го тествам и после ще видим кво ще стане. Дано всичко се развие по план.

Гледах Доктор Дулитъл 2.....вай каква будала сам че не сам го чувал дори,....напрао се счупих на тоя филм. Супер свежа и готина комедия....ама верно....това все пак е Еди Мърфи..не може да се очаква нещо слабо. Та филма е много готин и го препоръчвам на всеки.
За незнам си кои път гледах и голямото напушване....тоя филм е задължителен за всеки.

Относно четвъртак и "Вакуум" няма да коментирам щото някои хора не трябва да четат.
Но мога да кажа само...."Да и ако пръдна кво ще стане??"

1 comment:

Стоян Атанасов said...

Идиоте, не мога да поваярвам 0.0 снощи си прехвърлям каналите ей така и решавам да видя кво дават по Фокс Лайф и го пускам и гледам - ДАВАТ ТЕБ, в Кабината, как се обясняваш. И само стоя ей така 0.0 и хорта около мен "Кво, кво" и първо смънках "Тоя го познавам 0.0". Явно бая съм го смънкал, щото никой не ме разбра и ме помолиха да повторя, но реших, че е по-практично да кажа "Нищо, нищо... 0.о"

...