Sunday, April 16, 2006

Lazy Bastard

И така поредния пост макар и с огромно закъсние. Бях планувал да си пиша в това странно мини дневниче нон стоп ама напоследък мързела ме хвана супер жестоко. Не знам причината....не е от алкохол сто процента тои по принцип ме раздвижва....особено в кръста ^-^ Ко да споделя....много неща ми се случиха...ама супер много. Имах планове да праскам коментари за филми за книги дето четох наскоро....ама на мързел. Пък ся не върви да изпраскам всичко в един СУПЕР МЕГА ХИПЕР ДУПЕР и прочее пост. Щото е прекалено натоварващо и ангажиращо.
Ша са опитам да изнеса на главен ред по-важните неща.
Начи Мария...хъх Мименцето ;) ми не стана с нея....пекано си е момичето ама дееба ако не е на купон е доста скучна е. Няколко пъти излязохме само двамата предимно по нейно желание ми, че ние почти не си говорихме е.... -_- всеки ме знае къв сам общителен и приказлив...липсата на разговор ми влияе зле...в още по-лошия смисъл на думата. Пък и то без диалог кво опознаване може да се случи. Е тъй де макар след тая хъхъ градивна критика трябва да призная...Сашо ок прав беше...няма да и се дръпна...и тъй всички ма видехте да са мляскам с нея на купона миналата събота....ама край финито...никви продължения. Малко груго стана като чели ама нали сам си директен селянин. Ебал сам му майката и без това тя спря да излиза с нас(ма може и аз да сам причината :/).
След опита да ме сватосате ;) идва ред да се оплача от кофти финансовото ми полжение. Напрао умирам хорааа.....искам кинти (че кои не иска). Мразя да нямам пари а в послдно време наистина нямам. Колелото също още не е ремонтирано след премеждията на оня Миро и напрао беснея. На ся тука оня ден "Артлайн" обявиха клуб за колекционери на играчки и 10 лева такса....ест накъде без мен...ама и как с мен като нямам излишни шибани 10 кинта. Напрао болка от сякъде. Е на тоя уикенд изпускам дискотеки точно поради тая причина. щото няма леф. Кофти раота е живота на бедния човек :(
Пак се зарибявам да играя УоУ както доста хора научиха. Ама времето е малко и трябва да се лишавам от нещо за да играя или да не играя за да направя нещо друго. Щото Нефелина колкото и як сървар да е. Има много неприятен лимит на играи и слаб сървар и ако сам вътре ще е хубаво да сам за поне 2/3 часа за да мога да поиграя малко кат хората. Иначе съкс. На наскоро имаше некъв шибан бъг и не можех да си напрая гилдията 3 часа. Пълен waste of time. Ама нали сам магарешка глава исмам гилдия и точка. Както и да е едно лице ми помогна и Warsong Outriders са отново в играта.
Трупам стабилно точки чест и вече сам Грунт 30 левел. Зъл Трол Маг...както винаги :)
Нямам търпение да стана 60ти левел и да се облека подобаващо и красиво естествено.
Сдружих се с доста лица и с още поече хора от алианса почнахме да не се траем. Нали знаете как Роулплейвам и просто към Алианса неква толерантност няма. На САПУН!!!!
В Утопия как вървят нещата...новото кралство се оказа много зле....което е перфектното поле за моя зъл план. Скоро идва новата ера и напрао нямам търпение да почна да експлорвам кат педал. Ся си тествам билд страта и осъзнах че експлор на 400 акра на веднъж изглежда яко и мащабно ама оставя прекалено малко дефенс...така че ши тренирам поече армия вече...щото в момента не моа дигна над 3к без да получа шамарите. Ама скоро и тва ще се промени. Големия проблем идва от това дали ще успея да ги убедя да ми направят Крал. И без това сам най-активния в кралството. И също така ква раса да играя...много се колебая дали да не сменя жужетата с Авианите. Макар малките пичаги да са ми любима раса по-принцип и да са идеални за моя страт авианите от своя страна ако се прецакам ще са перфектни за коригиране на грешките и конвертване в атакър....пък и тоя +1 дефенс на специалистите напрао ме кара да омеквам.
Също така относно конкурса за сценарий на АртЛайн постнах си началото на мангата кояот пиша за Флип. Получих много хубави коментари и доста хора буквално се зарибиха по сценария. Особено едно момиче от форума. Кефя се ама нямам време да продължа сториборда с Shinji. Дано тая седмица да намеря време....макар че покраи проблемите с даскало силно ама много силно се съмнявам.
А да пак почнах да се занимавам с опасните времена. Неска в Никито правихме предметите за новия ъпдейт и ся всъщност и за това сам буден. Да видя кво е направим Хамър. Не знам от къв зор го прая ама явно няква странна част в моя мозък е решила че не иска да спи....още не сам си купил новия Споун....на Войните нямам Чистка...и скоро като изскочи новия Арт Албум напрао нз...пари няма давам нали се предполага че трябва безплатно да ги зимам ама нещо Ицо не се сеща. Аз ши му се обадя утре да го питам...не е лошо да ги получавам на време нещата...щото иначе няма много смисъл да ги зимам безплатно....поне не и за мен.
Ех много се разписах нещо...напрао нз кво ме прихвана. Леле утре сто проценца ще седна да зарибя всички ви с ревю относно Тони Джа и филмите Онг Бак и Том Юм Гоонг.
Просто...това е мъст сий за всеки екшън фен. И напрао филма на живота за всеки фен на Джет Лий и Джеки Чан.
Купих си и новия брой на Нешънал Джеографик...много голяма мания както винаги ама и тоя брой още не сам го чел поради липса на време. Ще зема аз да почна да чета в кенефа та да наваксам ^-^ Картата бонус много ми хареса. Въобще списанието е размазващо яко. Е нормално де нали не е Българско....въпреки че Бг екип го обработва(и го прави много ПРО). Много се кефя че го има тва списание. Даже тука в блога писах за това...и то на Английски...обаче осъзнах че тва не ми се отдава толкова добре. Странно ама с тоя език колкото и добре да го знам пак ще си остана неграмотен с писането. Аз на Бг не мога да пиша грамотно камо ли на Английски. Ама така е кат сам с смесена кръв и всичко ми е омешано в тоя мозък и не мое контролира ръцете ми кат хората ;) хъх
Оу ся ще аддна и едно лице RottenBrain към листа ми с саюзници. забавното в случая е че и двамата с него сме почнали блоговете си в един месец...с един темплейт....хехе готина раота. Се едно сме се наговорили. Ама тои кат гледам не си е поплювал да пише и ме чака яко четене....

Ами аре това е от мене....че вече пак почна да ме наляга мързела.

No comments: