Wednesday, August 06, 2008

VIP!

Не знам дали е късмет дали е трик и въобще какъв е филма. . . НО

преди почти месец си подадох молбата че искам да напускам. Говорих с Марти нашия отговорник но първо ми каза да изчакам един ден и след това на следващия ме извика горе и шефовете Филип и Иван ме извикаха да говорим. Искаха да знаят защо напускам и се опитаха да ме убедят да остана на работа. Говорихме си 20тина минути. Обясних им, че сам дошъл да бъда аниматор и ми е некво тъпо да седя като Хост. Те ми викаха че сам си вършил работата добре и ако напусна ще е голяма загуба за тях. И ако остана догодина ще измислят нещо за да бъда аниматор защото както каза Филиш "имаш данни за тази работа".
За сега плана е да остана до 20ти защото 4 дена след като си пуснах молбата ме офертираха да ми дадат желаните почивни дни (друго нещо което хич не ми харесва) само тряа си мълча пред колегите. За сега на никои не съм казал макар че бих искал да се изфукам. Надявам се никои от парка да не го види тоя пост докато не свършим работа ^^

Стана ми малко неудобно обаче. . . да ми напраят на мен почивки само и само да остана.
Пък и кат вземем предвид факта, че супер много дни си заминавах по-рано от работа. и още 2 дена пък дори не отидох. Поне 150 кинта ще ми орежат от заплатата!!
Но пък точно вчера си изкарах чисто 25лв. Успяхме да шитнем един забравен часовник на един българин за 15 кинта с още 2 момчета и сега мислим една друга схема как да я врътнем и да вадим по 20/30 кинта на ден (на човек). Най-вероятно ще стане само тряа внимаваме. Дадоха ми на паркинга 10 лева да наглеждам едни коли. . . не обичам да съм там горе ама сега като има мноо трафик и като има далавера с пари може и да се прежаля да се качвам. Даже колегите вече се карат кои да се скатава на паркинга с бусовете щото долу кат почнат да влизат много хора и не могат да сварят да обесняват. А и повечето не издържат на напрежението и полудяват. Гергана се разплака оня ден . . . би ми станало кофти ако не беше факта че тя ужасно много се скатава по време на работа. Лично на мен не ми пречи, но е тъпо 7 човека да си бачкат и да не могат да починат а тя да си релаксира по 1 4ас допълнително на ден. . .И скоро може и да изяде глобите ако кажем с другите на Марто.

Пф да. . . Марто отговорника ни се оказа некъв наруто фен . . . даже му записах цялата манга от Шипууден до последния излезнал чаптър. Мноо е фън с него и е голямо лице. Станахме некви гъсти и даже виждам, че малко или много освен че си върша добре работата има и пристрастия към мен щото сме авери . . .от което само аз печеля щото минавам кат некво VIPче. Има ужасно много нови колеги из парка. . .повечето са олигофрени и с доста нямам и намерение да се запознавам.
Много хора ще напускат на 10ти този месец което значи още нови колеги. Доста от тези които по-рано искаха да напускат останаха. . . явно по някакъв начин и тях са ги накарали да останат . . . но не знам по-къв. Те казват че просто са ги помолили до 10ти да останат. . . но нз. . . дали пък и на тях не са им дали почивни дни, но и те да си мълчат о.О дано не. . . предпочитам аз да сам единствения преливигирован ^_^

Последните дни хич не излизам да се напуквам по дискотеките. Тряа пестя пари заради апартамента . . . банката яко ни обрули и тряа вкарвам повече пари на майка. Ще си запазя за нова карта за WoW на 11ти и ще се надявам експанжъна да излезе след 2/3 месеца че да мога да събера леф и за него и още една карта.

Имам план да работа на круизен кораб след като приключа лятната работа в парка. . . Вуичо се оказа че имал некви познати по корабите нали и тои е бачкал на товарен кораб. Да се надяваме че ще събера инфо после ще отида си изкарам курс за моряк щото ми бил нужен и да се надявам, че с моя английски ще си намеря работа някъде. Ще си изкарам стабилни пари а и ще пообиколя света. . .чесно казано нз кво повече мога да искам. Пък ако парите са добри ще напрая няколко курса и после може се опитам се захвана с нещо мое. Тва е доста далечен план, но наистина яко ще се опитам да го накарам да заработи (както и шашмата в парка).

Май няма да имаме и ден на персонала повече. . . оня ден пак се осраха някой хора и се спускаха без дюшеци по Цунамито и след по-миналата седмица глобите най-вероятно ще ни спрат деня на сички за наказание! :(
Не че имам много зор да се пързалям. . . като цяло предпочитам да се прибирам по-раничко в нас!

Искам да гледам Мумията 3 с Джет Ли и може би неска ще отида тъй като мисля да не ходя на работа и да отида хем да се подстрижа!!

Снощи рейда беше доста стабилен само дето не успяхме да убием Bloodboil! Май пак ще ни трябва 1 екстра хилър. :С
Неска мисля да пофармя малко инстанций + Stratholme! Яко сам се нахъсал да избутам екзалтед с 3/4 фракций за да спечеля Achievement pts като излезе експаншъна! :P

One World One Dream!

No comments: