Sunday, August 17, 2008

No more work!

Вече не работя. . .вчера си занесох униформата на работа зех си подписи и прочее и сега ми остава само да си зема некви пари в понедилник тъй като вчера Анито 9счетоводителката) не беше на работа.

Но пък за сметка на това си изкарах един прекрасен ден в парка. . .пекох се на слънце, релаксирах, хапнах, пързалях се с няква 16 годишна барманка от Несебър (която цяла нощ не ми излизаше от главата). Въобще прекрасен ден . . . парка наистина е доста приятно място за разпускане лятото. Друго си беше да го видя от другата страна на бариерата.
Сега се надявам да ми дадат достатъчно кинти, че да мога след като платя картата на Ге6а за УоУ която ми даде онзи ден да имам и нещо за лично ползване. Мисля да си зимам маратонки. На 28 някъде ще замина при бащата в Унгария и там ще си празнувам и РДто. Едва ли ще е неква мега изкъртванка, но ще е различно и най-малкото ще се налея с пари . . . пък с пари аз купон винаги ще си направя ^^

Имаше доста интересни неща покрай работа които можех да напиша, нооооо мързела яко си казва думата. Просто рядко съм в настроение или имам време да пиша обширно в блога и за това се накъсват така постовете ми. Не съжалявам, че напускам, но пък доста хора ще ми липсват in a way. Най-вече момичетата хехе. . .
Като се върна он Будапеща се надявам да успея да си уредя манията с патуването по кораби. . . ще трябва да изкарам курс за моряк някакъв . . .също така и паспорт моряшки да направя. . . ще отнеме известно време и пари но пък ако всичко стане. . . ох малеее
Кариби here i come ^^

Горе долу тва е което исках да споделя . . . вижте и другите постове щото написах няколко наведнъж и . . .why so serious? its summer . . .so . . . lets put a smile on that face!

No comments: