Sunday, August 17, 2008

Let`s put a smile on that face!

По принцип след всеки филм които гледам ако ми е харесал много изпадам в едно еуфорично състояние което ме кара яко да коментирам или да искам да коментирам с някой.
След като излязох от зала 1 в която гледах "The Dark Knight" излязох с един замаян мозък които все още се опитваше да загрее какво стана. . .трудно ми беше. . . дори за момент не знаех дали филма ми е харесал . . .и всеки спомен от филма които изникваше в съзнанието ми беше свързан с Жокера.

Хийт Леджър направи целия филм с брилянтната си игра. . . Батман нищо не получи като яки сцени, костюма му ми приличаше на космонавтски винаги така беше сниман че изглеждаше все едно има врат на бургаска мутра. Мудни много мудни движения в кратките бойни сцени което несъмнено е заради костюма. . . които уж според Бейл този път бил по-удобен за носене.
2 дена поред само ми се въртеше фразата "why so serious?" в главата . . . наистина култов лаф които дълго време ще се помни. Все още се колебая, но като цяло не мисля че това ми е любимия Батман от всиките правени досега. Според мен Батман се Завръща беше по-готин.
Но пък отдавна не сам го гледал него. . . нз имаше доста неща по батман които като цяло не ми харесаха в последния филм. . . и дължината... все едно властелина на пръстените. . . но много мудно беше на моменти. Освен когато Жокера не беше на екрана. . . тоя филм трябваше да се казва Жокера чесно!

За всеки случай за мен все още Хелбой 2 е катилския филм на летния сезон въпреки, че критици и фенове не го бутнаха до челното място. И за всички които седят намусени пред компа. . .

"lets put a smile on that face"

No comments: