Wednesday, June 13, 2007

Слави напуска BTV?

преди малко попаднах на новината. Останах с доста смесени чуства. Макар и да е още само слух най-вероятно Слави няма да се върне повече в шоуто си. За всеки случай "Шоуто на Слави" е доста плоско от както него го няма. Росен Петров е страхотен сценарист, но в никакъв случай не е шоумен и просто дори гарантирани шеги звучат толкова тъпо от неговата уста, че често ми е противно да гледам предаването. Макар, че имаше и няколко добри попадения. Пишеше още, че БТВ ще пуснат съвсем ново предаване до 2 месеца и даже вече се набирал екип. Аз лично смятам, че е добра идея Слави да се оттегли а и му станах голям анти фен с грубите му изяви в Music Idol и след гостуването му на Росен. Супер гадни черти от характера си показва и много мутрее (не че няма причина) което мен ме дразни.
Но като цяло ще си остави положителни спомени в мен. Много пъти сам се сцепвал от смях докато сам го гледал и разказва вицове мега яко :) да е жив и здрав Славчо.

No comments: