Friday, June 06, 2008

Work Vol.3

Елееееееееее още 4 дена и идва "аванса" и напрао ши са избухне лошо. От ся с изпращялите колеги са праят планове...Мания/Лазур/Лозенец(о.О) и секви такиа. Дроги и масета кораво хаха...сички са мееега изпращяли. Вече почти няма хора които не знам в парка. Има няколко с които ши са стаа на кълбета. На края на лятото ши стават инциденти с 2мата цигани от входа. Даже неска 5тия охранител дето изскочи ми вика "ши ги опрая аз тия цигани само не искам да прая филми на 1вия ден". Супер сцепванки на раута мнооо се кефя че почнах там да бачкам. С колежките яко зарибявки. . . пък да не каам как ме хранят. Аз сам им некво прасенце хаха супер мноо са тъпча на обяд. Заканил сам се до края на лятото да дигна поне 10 кила :)
По 2х че до 4х порций сам стигал и секи ден по едни хляб мощно зимам. Днеска големия филм сложиха хляба на парчоци по 4 филий заради мен. Щото сам бил ял мноо хляб..АЕЕЕ ЕЙ ПФШ...не стига че остават по 10 хляба секи ден ми и аз сам виновен... готвачката (щото само 1 жена готвачка има в рестуранта) мноо пекана ама МЕГА злобна е. . . чесно някой ден имам чуството че ши ма запука с ножа о.О
Иначе мноо яки манджи ядем. . . винаги некви корави миксове супи и ястия там гледат да има енергия калорий а у . . . сичко изсмислено. Аз само отивам с женките и зимам месо и въобще сичко кото не им са яде и го гълтам ^^

Спасителчета много има от Бургас. Сичките мега мега мега големите дроги. Само глупости и гаври. Вчера сам плакал от смях цял следобед. Няа такива изпращяли маняци. И много зариявка с джагите дето докараха в парка. Едната е изкъртена и напрао дигаме и бъркаме за топчетата. Само кашираме пред шефа и управителката. Пък да не каам че дори приятеля на управителката е в партията с джагите и тои играе на харабия. Супер изпращели са сичките.
Филм ми стана кат научих неска че Мончо спасителя са казвал Мануел и тои....Мано беше споменавал преди време за некъв негов адаш тряа го питам дали ши е тоя. Къв е малък бургас хехе.

Има едно лице от Монтана носи мега изкривените дрехи. Супер мноо са кефя неска ми стана много студено и го накарах да ми даде едно негово горнище и почнах да му се кефя толкова мноо че го офертирах да ми го продаде :))) СУпер свежо беше. И едни оражневи шорти от испания му пратила майка му. СУПЕР корави е. . . няа такиа дрехи тука (мноо ясно де).

Зарибих доста хора из парка по азиатска музиак и предимно корейско. Дискове записвам а у. Мноо филм. Даже 3 дена слушахме един мой диск. И после другите кат научиха сички почнаха да носят да слушаме маний. Собственика на парка мразел чалга и я бил забранил. Ми разпраат кат се пусне чалга и сички бягали до пулта да я спират :P DJ ни е сина на тая мацката дето отговаря за маркетинга тои даже май е 90 набор. Некво тъпо лапе не разбира ама нали с връзки. Миналата година само некви смотани раути пускал -_-
Аз адски мноо са надявам да ме земат за вътрешното шоу. То вече сички ма видяха къв сам откачен ахха. Въх мноо са лигавя в парка е мноо сам изкривен на моменти напрао не издържам. Ма и само лица ко няма. Е такава компания да си има човек...250 човека хаахах

и новия ми прякор...Фена. . . за 12 години никой не е успявал да ми лепне прякор тоя Румбата шофъора кат почна да ми вика така и целия парк почна. От чистачи до управителкат асички така ми викат "фена" "фена" "ко прай фена" "ко стаа Фен". Само шефа не е казал така. Пък големия шеф. . . тои веднъж го видях и ми проговори...и ми са скара хахахах щото не бях с униформените шорти :Х

Иначе собственика маняк. . . анти чалгар кефи. И май ши си копува некво мерцедесче изпращяло. Оня ден идваше еидн му го даде за тест драйв. Ае яки раути само.
Въх доспа ми са докато го напиша тоя пост. Пък имам да цъкам гладиатуса да хабя 14 точки -_-

Тука Ачката наскоро ми обесняваше ко ставало в УоУ. На 10ти съвсем сериозно зимам карта и след бригадата на Мания почвам стабилно Уоу. И по 1 дисоктека на седмица щото нали моа скипна един рейд.

Едно ма е страх. . . почвам пак да се закачам да зимам . . .храна. . . дано не много щото иначе :0

Ае със болест на сички И Те Така!

No comments: