Monday, June 30, 2008

Kuma vs Kidd?

Кид срещу Кума ей тва хич не го очаквах. . . странно тъй като Шичибукайте тряаше да скочат на Едуард и екипажа му . . . нз кво правят долу в архипелага. НО ще е интересно да видим неква нацепена схватка като тази на Черната брада и Ейс. Което ми напомни, утре мисля да си напрая татус на Mugiwara no Ichibi . И да си се фръцкам с него.

Наруто сцепва мрака от скука и вече 4та седмица се нервя на новите чаптъри. Но за сметка на това ОП разбива отсякъде и много се кефя. Нямам търпение до следващия петък.

Гледа ми се филм. . . и най-вече на кино. Тряа да отида тия дни да гледам Инди. . . не съм сигорен обаче май още го дават на кино. Пък може и нещо друго яко да има. За секу случаи ходи ми се на кино. . . последно гледах. . .Пришълеца срещу Хищника и се счупих от кеф.
Яко е отвреме на време да гледаш некви филми на кино... на кино ефекта винаги е по-голям назасивимо дали филма е тъп или не. Сичко се бууства.

Неска на работа шефа си палафихме на 2 на 3 обаче сега вече нямам съмнения че ми се кефи. Което е много много хубаво щото значи , че лигавенията ми са в рамките на допустимото. . . или че просто сам любимец, но ако тряа съм честен и 2та варианта ме устройват.

Чета книги. . . тъй като вече 3ти ден съм на тур-операторската каса и няма кво да прая по цял ден иииии книжки. . . прочетох "Шестото Клеймо" на Дан Браун. . . може би ще напрая едно кратко ревю на книжката...много е яка и наистина те кара да мислиш. Просто гениално написана. . . не ми се мисли колко време е отнело да се проучат сичките неща за които автора говори. Камо ли да навърже сичките интриги толкова блестящо. Наистина страхотен роман които препоръчвам на всеки.


Kung Fu Panda!

No comments: