Friday, June 27, 2008

Sickness!

Болен съм. . . . поне това е официалната версия защо не съм на работа :О
Знам, че е гадно и коварно. . .особено и факта, че точно днес (втория ден в които ме няма) на входа има само едно момиче. . . и то точно Милена която е с руския. Предполагам отговорника ни Гочо също и помага тъй като . . . просто сама тя няма да може да се оправи.
Ноооо наистина от колко време бачкам и без почивен ден. . . не мерси :Х наистина тая почивка ми дойде добре. Не че имам да правя нещо кои знае кво. Обаче разнообразието си казва думата. 2 пъти да съм излязъл и може би днеска ще напрая едно кафе с Геша и тва ще е. През останалото време си цъках на компа в нас и спах. Обаче почивката си е почивка квото и да ми казвате.
Пък и добре си поиграх УоУ. Най-накрая имам с2 арена каска. Супер готино изглежда. . . напрао се изкъртвам даже сам си зел гладиаторския сет в чантата и си го сменям винаги за да мога да седя дрехите колкото се може повече. Супер готино е нямам търпение да зема т5 и да си седя винаги с тоя сет. Пък кой знае...може и т6 о.О
Подадох молба в Deliverance да играя с геша и ме приеха. Blazefury Clan обаче ми се виждат по-яка гилдия и подадох аpply снощи. Имам и доста познати там, даже неска напраих няколко хероика с техни членове. А и те са по-напреде с рейдовете от Deliverance. Ще видим кво ще стане. . . дано ме земат тъй като вече наистина не издържам без рейдове :(

В гладиатус скоро мога да чукна 40то място. Оправих си финалните неща по дрехите. Имам и ново оръжие за което се изръсих мощните 145к обаче е много яко и може би няма да го сменя скоро. Чудя се дали да не кача малко точки на сила за да дигна щетите. Много съм доволен как се развива Лъфи дано успея да влезна в топ 30 след време. Сега е лято и много хроа ходят на почивка тъй че. . .това ми желание не е много нереално :)
Не мога да разбера AluCaRd как успява да качва толкова много чест. . .а пък е и по-малък левел от мен. Но изведнъж почна да се катери в класацията и напрао сам в шах.

Снощи видях профила на Brutalgirl и тъй като беше яко РП реших да и набия филма и да и напиша некво мини разказче и аз...и от отговор на отговор зехме че се разписахме и се възобнови идеята за Gladiator`s Dome.
Цъкнете на профила ми и отворете другия ми блог за да четете премеждията на нашите гладиатори.
Ако сичко се развива добре може би ще се разпространи мълвата и ще почнат и други хора да пишат...или поне да четат редовно.

п.п: Довечера са новите чаптъри на Наруто и Уан Пийс :О напрао не издържааам

No comments: