Sunday, June 15, 2008

Netherwing!

Ахааааааа може да си нямам още гилдия, но за 3 дена кораво изпуках репутацията с Netherwing. Станах Revered и само за тази сутрин изчуках 11 яйца :)) мега голям късмет. Остана ми едно дейли обаче тряа ходя на работа. имам 11,000 реп и до 3/4 дена сигорно ще имам Дракон. Мноо сам доволен. Докато не играех ми беше малко спек, но пък всичките ми почивки от УоУ винаги са били полезни и после като се върна и самата игра ми прави повече кеф. Само дано ме вземат в Voodoo щото наистина много ми се рейдва :(

В Гладиатуса си ги мачкам и лека по-лека се издигам отново в класацията. 44 място сам в момента. Неска се ъпгрейднах стабилно и дигнах мощно ловкоста. Тряа сменя няколко подобрения и сам готов. Нещо и тия дни никой не ме напада. . . странно защо о.О тъй като доскоро имаше 3/4 човека които яко си ме пукаха.

Работата си върви супер. Вчера ни пуснаха щото валеше ужасен дъжд. Ама чакахме 2 часа шефа и неговите гости да се наядат тъй като половината готвачи патуват за Ахелой и Бургас :Х
Но се пак цял следобед свободен. Едно кафенце успях да напрая и после яко УоУ в нас :)))
Мислех да чета 2рата част на нокът обаче ме домързя да я почвам. . . ама не е като да няма време.

Ходи ми се на кино на новия Инди обаче няа леф. . .а и чесно казано не ми са харчат пари за кино дори и за такъв луд филм. Искам да си купя и дневника му макар че е 35 лв. . . но ще видим. . . до аванса може и да ми мине мерака.

В One Piece и Naruto станаха мега лудниците. Най-вече в ОР, напрао не издържам последните чаптъри мега лудници. . . просто само като видя как е насложено сичко и кви неща стават и колко лудници ни чакат напрао ми се завива свят. Ще има яко кютеци съвсем скоро.

аре ц я на сички

Тъп priest, stupid поп! :D :D

1 comment:

Стоян Атанасов said...

Кеф ми е да те чета, но... направи нещо с тоя правопис, или си наеми редактор :/