Wednesday, October 10, 2007

Heroes: Season 2/Ep 3

Тъй като пак не съм писал от много време ето коментара ми по последния епизод на сериала "герой".
!SPOILER ALERT!


Сайлър беше ясно че ще оцелее. Но се пак леко се изненадах въпреки че го очаквах. Някво изтръпване получих. Просто като знам, че пак ще мрът мутанти. . .

За дебелата илюзионистка (не е шейпшифтър нубове такива) имам 2 теорий. Или тая дебелана беше в майнд контрол и я бяха направили кат момичето и за тва Сайлър не и зе силите.

ИЛИ са му сложили нещо в тиквата което го блоква. И 2те ми звучат достатъчно правдоподобни и дано се окажа прав. Пък и.... ква е тая барака в амазонка о.О кои ши си играе да го праща там.

Питър пък МЕГА много ме изкефи. Архи не съм съгласен с теб за волята. Ти ако си загубиш паметта и на теб ши ти е кофти сичко. Интересен беше момента с зловещата усмивка когато беше притиснал ирландеца горе на стената. От де е дошла тая злоба той преди си беше баси ангела. КОето ме кара да се замисля къде е бил преди да се озове окован в оня контейнер. Ще е мега готино ако стане некъв крадец или моб бос. The New Kingpin :)

Тая роднина при която ше седи Майкъл мисля, че е майката на Хаваеца. само кат и видях черната мутра и тия вуду маний отзад и са сетих за него. Ники боли ма кура ко ши прай тя по принцип не ми е много интересна. Андо мноо кофти, че няма кво да прави, но и поне държат актъора за таз и оназ сцена. Мен Андо ми е баси симпатичния япон4о.

Мексиканците мноо завалчено и тъпо ги показаха в тоя епизод. Ако неаш ко да разправиш за тях не ги показвай. ОСВЕН ако тоз американец дето измъкнаха от затвора не е и тои мутант. Тогава ще има повече логика с цялата тая гавра в затвора.

Таз любовна драма на Клер и Уест си беше явна още от първия епизод. Хареса ми как и каза "клер...млъкни" и литна. Уест си е готин чар ама Питър щеше да е по-намясто... жалко че и е чичо :X

Само на финала с рисунката не разбрах тва Клер ли беше или просто оня беше мноо шокиран и за тва я изгледа така. Объркан момент. Една от теорийте които мога да сложа сега е че Уест ще го убие ама не ми са вярва.

Общо взето порадната доза филмираща история. Нямам търпение до следващия епизод! :)

No comments: