Sunday, August 12, 2007

Яка разбиванка в Лазур!

Бууууаъаааъа ъаъ :D


От кога не сам писал тука а? :)

Нещо се бях зациклил с еднообразни постове та реших да спра докато не ми дойде музата за нещо по-маняшко.

Та след такава брутална разбиванка (поне за мен) в Слънчев Бряг няма как да не споделя.

Та деня беше хубав. . . аз вече се бях надъхал още от предната седмица когато се плануваше тая излизанка. Тянката говореше за супер много хора, е не бяхме супер много ама си бяхме доста наистина, пък то така или иначе не можеше да се мъкнеш и да дивееш с всички камо ли ако бяхме и поече :)- Още в автобуса са изкъртихме от олигофрения. Исках да отида при Весо да си лафим ама некви туристки изскочиха и тои ма изгони. В крайна сметка едно лапе седна при него хаха мноо яко го наиграха. Ма 2те Норвежки бяха много много стабилни путки. Едни русички с готни крака и страшни цицки. Ае напрао бонбони. Черпиха на с пуканки. Аз обаче щото бях с 1 ред по-напреде тряаше да ям бичове с торбата за да ми дадат (хаха). Весо са опитваше да им обясни къде ши ходим вечерта а мен лапето ма твареше до небето и исках да му отреже главата и да я дам на кучетата вънка.


Кат пристигнахме тряаше да съберем и останалите които вече бяха там или които щяха да изскочат . . . ае много психясала и неорганизирана раута. Напомни ми на срещите на егмонт от старите времена. Същото беше. За пореден път когато отиваме в СБ тряаше да обикаляме кат путки насам натам и да незнаем за ко стаа дума. Накрая кат са събрахме половината бяха мега изморени. Някой като мен умираха от глад а други мега изнервени. Та накрая се оказа, че няма да замезваме никъде и напрао нападнахме Лазур.

По пътя са запознах с един DJ от София които са оказа, че не е познат на никой ама се пак се мъкнеше с нас. На магия се срещнал с едни познати на мои авери и така. . .и през цялото време секи си е мислел, че тоз е приятел на някой от другите които тои не познава и .. . .. ае мега голям ташак. Ама си беше супер супер голямо лице маняка и по пътя стабилно пихме текила с него (щото тои си носеше бутилка).

Кат стигнахме са оказа, че хората искат да отидем на шибаната чалга и аз веднага изревах кат прострелян лъв или кат нещо много недоволно нз кво (хехе). Оказа се обаче че шибания Лазур имаш междинен вход към 2те зали. Нещо което аз не знаех. Винаги сам си мислех, че онова тунелче на 2рия етаж е само за персонала о.О е явно сам грешал хаха.


И тъй още в началото както винаги си избухнах с лудите танци. Имаше мноо ташаци докато намерим де да седнем толкова хора. Накрая се пръснахме из дискотеката.


Тъй кат на жените им беше спек в Хауса тряаше да се преместим към чалгара основната група. ъхм тука малко срам не срам ама тряа си призная, че са раздавах доста. . .
На ей тука с 2мата маняци които ги познавам само по физиономий пеем на некви чалгий селски ROFL. Даже по едно време на бара са усетих как за пореден път сам в крак с песните и им знам текстовете. Явно сам чалгар по душа хахахахахахахахах.
Аз обаче тъй като не можех да издържа само на чалга особено с това което беше в другата зала постоянно се мятах наляво надясно. Крака доста ме болеше по едно време ама му ударих якия игнор. Нямаше много женки обаче. . . много малко групички самотни мацки имаше и не успяхме да намажем нещо :(

С Геша на нападнаха 2 момичета от Беларус ама те нещо избягаха (хаахаха що ли)!

Иначе Басейна беше баси манията. Некви Сърби бяха го превзели половианта и пяха некви народни песни май хаха ае лудница ви каам. Аз бих шутове на наще и така за малко да контузя Гегата щото го ритнах супер кофти в рамото и тои са претърколи в басейна :Х за което си заслужавах бичове. . . или най-малкото мятане в басейна ама тъй като телефоните и портмонетата на много хоря бяха в мен бях пощаден хихи. Не че в 5 сутринта сам не ходих да си бия тикви в басейна лмао.

Оп тука и шанс да си покажа новата прическа :)
Ма напрао иделна снимка в профил а? :)
Още малко бритона тряа порасне ама кат се довърши ши е мноо готско :P
Ох за малко да забрая щеше да стане бой по едно време. Некъв маняк нз от коя държава беше щото дрънкаше на развален английски. . . та маняка доиде и ни даваше гепи на момчетата ама после нападна и жените и Адито нещо му са изнерви на водния пистолет и го блъсна в басейна. Оня викна некъв негър ама кат видяха колко сме много и май са отказаха от боя. Макар че тоз до мен горе на снимката още в началото са засили да скача. Ама го спряхме, щото иначе охраната щеше да ни даде мноо кораво и после нямаше и да има ко да праим до сутринта. Ае според мен дорбе стана, че не се сбихме макар, че щеше да е забавно да ги пребием в басейна хахаха.


После към 5 сутринта настана един спек . . . нормално де. хората бяха изморени яко пиене и танци цяла вечер ко няма. Ма точно тогава набарахме едно сепаре на 2рия етаж и нещо ми прищтрака и яко танци и гюбеци. АМА МНОГО ЯКО. На долу една снимка на мен и Геша как са раздаваме на некво ретро парче. Те сутринта много странни неща почнаха да пускат. Ама тва не ни попречи да избухнем кат луди. После и Весо доиде и само лигавни ставаха.

Момичетата си заминаха по някое време и се оказа, че ключа им за хотела е в нас. ХАХАХАХ мноо смях. Та кат си заминахме аз си чопнах една кола от един магазин. На Геша казах, че сам я купил ч да не ми са кара ^_^ и после тръгнахме да ядем. Накрая на гарата остаихме геша да тича към Несебър да занесе ключа на жените а ние си заминахме.
О в автобуса некъв кретен от Пловдив привлече вниманието на Роки щото тои не спря да го занимава. Пиха малко бира 2мата. Ма оня пловдивчанина такъв пиян и изсипан беше, Въобще не знаеше къде е. Запали цигара в автобуса -_- оригваше се кат прасе. Шофъора му напрай забележка даже по едно време. Към Ахелой повърна и един маняк искаше да го бие ама гаджето му го спря. Та накрая към началотон а морската в бурагс слезе да пикае с приятеля си и шофъора го остай. Ама беше баси и цирка и после по пътя мноо го коментирахме тоя. Роки вече има едно доста лошо мнение за пловдивчани рофл.
Както тои каза "Ае тез пловдивчани за никъв чеп не стаат, хич не носят на алкохол"
та тва беше общо взето. Аз си прекарах мега яко и са надявам скоро пак да отидем към Слънчев Бряг. щото там винаги просто е мега голямата разбиванка :П

5 comments:

Anonymous said...

Hi babe!! I got your PM and I'm here :) O.o I like what I see lol you look really hot trying to dance hahaha but I can't really see your face and you're so thin, I guess you didn't eat that much in that trip to Hungary and when you were sick...you need a private nurse to take care of you ;) Hey hunny I sent you an email yesterday, check out your account. LUV YA 'TIL DEATH!!!...Gosh I'm having dirty thoughts about you right now hahaha and my mum is next to me hahahaha lol

Luv, Paola.

Anonymous said...

O.o like 6 hours later I thought to myself "wait a min, he has a new hair cut...how come I didn't see him??" and here I am again seeing your pics trying to see your hair haha lol O.o finally I saw it, you look really cute babe!! I love it...so Jay!! awww I just wanna grab you and kiss you haha lol you see, dirty thoughts!!!

XOXOXOXO, Paola.

Стоян Атанасов said...

Губа надежда за теб :/

Anonymous said...

HAPPY BIRTHDAY SWEETIE!!!!

XOXOXOX luv ya so so much!!!

Paola.

j0yz said...

hi there, j0yz here. i've just saw ur comment which was commented back few months ago. so sorry. haha

anyway, thanks for reading my blog~

have a great weekend~

=D