Saturday, July 26, 2008

Hellboy 2: The Golden Army

Единицата беше къртеща една от любимите ми комикс адаптаций. Когато ходих да гледам преди 10тина дена 2ката не очаквах нещо велико, но бях надъхан тъй като станах фен на Хелбой и исках да разпусна след работа. Интересно беше как всичките хора с които предпочитам да отида на кино ме отрязаха същия ден. . . накрая бях толкова изнервен и ядосан че отидох на кино самичак. За мой късмет видях един познат в киното, но като цяло тва не беше фактор щото през цялото време бях хипнотизиран от зашеметяващия екшън които се случваше на екрана.

Филма е меко казано БРУТАЛЕН! Надмина всичките ми очаквания и е наистина достойно продължение нещо което напоследък трудно срещаме в киното.

Има повече от всичко. Готина история, много повече зрелищни ефекти и схватки. Дизайна на персонажите в филма е страшен просто. КОгато отидоха на Тролския пазар бях издухан от прекрасната фентъзи атмосфера която бликаше от екрана. Страхотни костюми просто . . . поклон на дизаинерите. Наистина множеството чудовища и създания разкрасиха филма значително. В първия филм нещата бяха по-кротки но този път мащаба с които Хелбой работи е наиситна огромен. Наистина се усеща митичноста на героя и това много ми хареса.
Главния злодей и неговата дясна ръка (които пък нямаше дясна ръка) бяха супер готини. Наистина един готин гадняр бууства рейтинга на филма много. Самия Нуада ужасно много ми напомняше на Дризт до Урден на Салваторе. Як тъмен елф с кунг фу оприличаващи се умения когато хване 2та меча. Просто се изпълних отвсякъде. Уинк пък беше мега якия звер и битката му с хелбой ме пръсна от кеф и смях.

За момента това ми е любимия филм за тази година. Хареса ми повече дори от Ханкок. . . макар че Ханкок имаше съвсем различна идея и наистина беше невероятен. Трябваше като се замисля да напиша и пост за Ханкок, но моя огромен мързел проговори отново. ^^

сега чакам да излезе Батман да го видя тъй като филма разцепи сички рекорди и на всичкото отгоре стана номер 1 в imdb. Нещо което не е никак лесно!

You have tried harder than the rest. . . you`ve become one of the best!

2 comments:

Anonymous said...

Специально для Вас друзья мы возвращаем наш отличный проект на котором можно скачать все с файлобменников бесплатно [url=http://kachaitut.ru/]Журналы[/url] . Все для Вас друзья.
Уважаемые Админы приглашаем Вас обменяться ссылками.

С Уважением, Администрация КачайТУТ.

Anonymous said...

Салон Секреты Красоты предлагает большой выбор классических салонных услуг: парикмахерские услуги, маникюр, педикюр, косметология, перманентный макияж. Мы работаем более 10 лет и придерживаемся принципа соотношения цены и качества обслуживания. Для постоянных клиентов действуют акции и бонусная система. Заходите на наш сайт [url=http://s-krasoti.ru/] наращивание волос чернигов
[/url]