Friday, July 11, 2008

Секи ден срам, секи ден съм пиян!

4вечери поред. . . яко запой. . .мноого мощни изкъртванки. . . снощи заплати и веднага отидохме на пиеме. Накрая не издържах и реших неска да не отида на работа. Дори с ясната представа че ще изям тлъста глоба. . .дано не, но най-вероятно ще ме глобят! ^^
Обаче изкъртванките с колегите от парка са мноого стабилни. И ми е по-яко като чели с тях да излизам в последно време щото . . .нз освен че са маняци и нови хора. . . по-интересно е сичко, ново. . . а аз обичам разнообразието. На деня на персонала така се изрязах в Вторника. Просот абсурд. . . шефовете ни напраиха шоу и имаше доста приятно количество алкохол. . . тоест малко беше като за 200 души персонал обаче след като пихме само 30/40 човека си беше достатъчно. На шоуто беше толкова смях. . .плакал сам даже. С попа на секс играта трупирахме парка на земята. Сички бяха дроп напраихме лудото шоу. Мноо яко беше измислено сичко и се изкъртих и качих малко реп с разни други хора от парка. тъй като има доста нови или хора с които сам само на здравей здрасти. . . и там малко дигнах реитинга с тях. Позабавлявахме се яко после аз се напих с текила....точно за 5 минути и бях зомбиран и накован. 15 текили на екс. . . щях почти веднага да ги повърна обаче издържах. В буса на връшане за бургас залагаха кога ще повърна. . . и тъй като си гепах 1 бутилка водка постоянно се чуваше "Зунгиии дай водката". Бегов е баси алкохолика за последните 3 пъти когато сме били на диско сам се убедил в тва. Туй момче винаги се нацърква кат свиня и става некъв безсмъртен и си живее в неговия собствен свят. Лошото е че понякога почва се дразни с хората. . . но му е простено нали е пиян :Д

В елит. . . което снощи разбрах вече е ..Елит клуб Пока о.о от кога пък там имало имена . . .та в елит 2 пъти яко превзехме дискотеката. Поздрави яко за маняците от АкваПарка цяла вечер. Мноо интересно се получава щото винаги сме чисто паркова компания. Смисал има некви приятели докарани ма те бледнят пред наща бройка. Дори доставчика на сладоледите в парка се оказа че знае хора и 2та пъти беше с нас. А тои пък първия път на елит ми докара съученичка от Братята още. Стефания . . .мноооооооого филм си набих като се видяхме с нея. просто около 6 години не сам я виждал и изведнъж изскача така на диско и ми вика Зунгиии ко стаа. Напрао ШАХ от сякъде. Лафихме си доста да си припомним старите години в даскало. Сега живеела в Испания и учи там :О лудница лудница. Аа тя си беше въз тъпичка преди. . . доста се е променила. . . то секи де. . . но като чели умните станахме олигофрени а тъпите нещо пробиват в живота хаха. ирония? съдба? нз!

3 дена на работа сам бил кат бот. . . адския яко ми се спи и ми е супер кофти. Иначе си върша работата де. усмивки моабет с туристите. Гочо стария отговорник го уволниха преди около 10 дена вече. Скара се с шефчетата нещо. Ся един негов колега от миналата година е отговорник. Мартин се казва. Не е много респектиращ но е много голямо лице. Пекан е и е братовчед на Юлиан DJ/я. Имаме си нови колеги на входа и работата е значително по-улеснена от колкото преди когато бяхме 3ма долу. Обаче пак станаха едни филми . . . от благоевград Викито дето е "звездата" сред жените в парка осра раутите с тъпите и флиртове с тия от поддръжката и ся Мая си замина :С
Много ме е яд за Мая. . . смисъл освен щото си се забивах с нея и защото напусна по мега тъпата причина. В парка мноо своеволия и уволнения има е . . . напрао сам изумен. Наемат и хора на калъп и дебнат някой да напрай нещо и да го махнат. . . търсят да изградят по-силен екип.
Аз. . . сам доста сигорен в позицията си обаче . . .но пък ся след неска тва дет напраих нз. Знам че ме харесват ама може и да ми се скарат шефчетата. Искам тоя Веско от паркинга да дойде щото си ибалу майката. Не че ходя на паркинга след кат бях болен ама...се пак ши ни се улесни врътката долу на входа.

А снощиииии. . . как яко се запознахме с 1 норвежка и една нейна приятлека българка дето живее в Норвегия. Супер як филм в буса се качват и веднага ги викаме за лафче. Аз зех норвежката и яко на английски. Супер мноо си набих филма..освен че и бях още леко замаян от 3те дена напивнки преди тва. . .просот ми беше мноо яко че си лафя на енглиш с някой иии оная си беше мноо стабилна мацка. После в елит сички яко зарибявки. Ама се дърпашее :( имала приятел ии въпреки че флирта яко и баранки. . .на никой не му пусна нещо по-така. Аз накрая напрао се отказах щото видях, че след кат сичко я мина няа стане нищо. Но пък лафа яко падна и се изкъртихме. Самия факт че имаш чужденки в компанията е супер як филм и ти дига настроението. Доста хора ме гледаха изумени докато си лафех с нея и ми викат че сам бил мноо напред с английския. ^_^ което дигна самочуствието. Не че на тая тема на беше дигнато. . . ама се пак :П

Ся по-късно ще им се обадя за кафе да се видим пак за лафче. Те така и така нямат мноо приятели тука..даже никви и веднага ши се навият да излезнем.
Ся първо ще се видя с Крис. . .и ши си я гушкам 3 часа. . . ще мина само преди това да си купя протеини така и така не сам на работа поне да свърша и нещо полезно. А и аз отдавна казах че ще почна да зимам и да кача малко килца :)

ханкок му бях на примиерата в бургас и се изкъртих филма е адския. . .даже нз май вече го бях писал тва. . .за секи случай които не го е гледал да го гледа щото....
If you dont watch it...i swear to Christ. . . your head is going up in the driver`s ass. . . his head is going up in his ass and you drew the short-stick cuz your head is going up in MY ass!

1 comment:

Стоян Атанасов said...

Човече, ти не си в час, но наистина блога ти ме зарежда. ;)