Wednesday, September 13, 2006

Нови Успехи в GoonZU

Ех доста време мина от последния ми пост тука.

Кво ново...бях на 2 аниме срещи в бургас...оказа се, че наистина има много баки в бургас. Половината обаче вече ги познавах и по-скоро бях изненадан, че определени хора също са зарибени по аниме и манга. Сдобрих се с Крис...това още нз дали е хубаво или лошо ^_^.
Яко на дискотеки го ударих последните 2 седмици...яко е да си на 18 :)- не ти трябва никой за да та вкара където и да е. Просто отиваш и са исмиваш мазно в лицето на охраната щото не могат вече нищо да ти кажат. миуаххахахаха

В Гунзу станаха мноо яки раути. от отварянето на Алмаша досега постигнах много добри финансови постижения. Имам почти 8 милиона в банковия ми акаунт и доста неща в инвентара. По едно време лийчвах герой за да мога да си зема priest cape но се отказах и си зех една чанта и преди 2 дена и една огърлица. Обаче повече няма да се глезя и ще събирам за наметалото. Аянами за нещастие спря да играе играта :( но пък ми завеща акаунта си и днеска забогатях още повече :) е всъщност богат е пресилена дума, но все пак имам някакви значителни парични ресурси.

Сори, че не писах в блога си дълго време, но просто не ми оставаше време или ме мързеше ^-^

No comments: