Sunday, September 24, 2006

Новата учебна година

И тъй осъзнавам, че от доста време не сам писал в блога..за поред път да...ама кво да се прави.

Започна новата учебна година. Лятото свърши край на купоните и дискотеките и на пиянските изпълнения. Край на друсалките край на...ае край на всичко хубаво. Вече сам на 18 -_- да да и аз още не моа да повярвам. И изведнъж осъзнах, че прекалено много сам му отпуснал края на живота си...и че наистина затъвам жестоко в собствените си глупости. Така, че вече сам се постегнал и дано скоро си оправя кашите. Напоследък съм се отдал много ама много на размишления за живота ми и прочее. Май е крайно време а. Естествено не падам духом за дълго, но все по-често и по-често мисля за това онова.

Но нека да не развалям настроението ви с такива тъпни. Вече си имаме Survivor в България. И просто това предаване рулира от всякъде. Кофти е че не мога да го гледам заради даскало. Но все ще намеря от някъде записи (надявам се). Има цели 3 бургазлий и за момента се очертават пичаги. Има едно момиченце Таня от София което много ми напомня за Роси ^-^ просто същата ..абе не знам има подобно излъчване и е много голяма сладурана. Едно лице от форума на "артлайн" и е бил съученик и може и да си изпрося среща кои знае :)))
Вокил за момента се представят по-добре а и са по свестния отбор. Очаквам и второто изпитание да го спечелят. И да се надяваме, че Маргото ще бъде изгонена...гадна чалгарка и нарцистка.

Геша от бившия ми клас...хуу де от един от бившите ми класове :P преди няколко седмици се сдоби с World of Warcraft. И така вечерта като го научих това в полунощ се промъкнах в тях с 2 литра кола и 2 пакета слънчоглед да играем нощна УоУ в тях. Леле как се филмирах. След това ми даде играта си да разцъквам и аз когато тои и малкия му брат не играят. Обаче там се разбра, че могат да го баннат заради това и решихме да не правим поече шашми. за щастие сега нали върви една промоция и зех поканата за 10 дневна безплатна игра и разцъках стабилно. Имам още 3/4 дена ако не се лъжа и мисля да потренирам уменията на героя си докато стигна максимума за момента. И да се надявам, че след време ще мога да си събера пари за да разцъквам постоянно. Но тия 60 кинта за играта ми излизат солено. Доста солено.

Днеска сутринта рано рано (към 3 часа) намерих време да преведа една статия за сайта на WoW TCG и на обяд също. Дълго време бях зает по една или друга причина и нямах възможност да превеждам и в момента сме доста изостанали с артикулите. Паяка и тои още е с изгърмял компютър и няма кои да превежда. Сега днеска мисля да не правя нощна на WoW ами да преведа още нещо за да наваксаме. Че материала за превод е ужасно много.

Бтв добавям блога на едно РПГ фенче. Мисля че ще ви е интересно.
Също така скивайте блога на Brian Ching от менюто ми. Добавил е страхотни произведения които всеки Star Wars фен ще оцени.

No comments: