Tuesday, September 26, 2006

Искам Камера и Доджо!

Искам Камера и Доджо по бойни изкуства. И най-накрая да се заема с сериозни хора над martial arts клипа които планувахме преди време с Шинджи. От къде пак ми щукна тази идея....ами гледах снощи "герой" с Джет Ли...и тъй пак се ядосах, че нищо не стана лятото. А има голям шанс да го направи яко...жалко, че Мано си чупи ръката тои ми беше надеждата.

В WoW работити вървят добре...но ся като сам капнат на левел 20 и доста ми се ограничиха действията. Само Батълграунди и трениране на умения. Малко спекло е така. Но поне ако случайно някак си се сдобия с 60 лева за оригинала героя ми ще е доста буустнат.

Сайта за играта с карти по WoW отново е на линия с редовни преводи. Неска обаче спах до 4 часа ^-^ и ъпдейта ще е сигорно вечерта. Защото в 6 сам на даскало. Като заговорих за даскало длъжен сам да отбележа, че Вечерната гимназия е голяма мания. Учителите са крайно положително настроени и въобще не си правят илюзий за нас. Дават малко и лесен материал и като цяло може би само по Руски ще ми е проблемно. Деба така и не го вдянах тоя език. От друга страна е ужасно скучно защото не само няма хора...но и няма и хора които познавам. Само едно аверче в съседния клас ма и тои я доиде на даскало я не.

търся си работа сега. Имам доста свободно време и нямам кво да го правя. ПРез деня повечето хора са на даскало и горе долу на ден мога да се виждам по 2/3 часа с приятели. А вечерта когато можем да излизаме аз сам на даскало и пак се прецакват нещата. Така, че може би това е най-големия недостатък на вечерното за момента. Ще видим след време как е.

No comments: