Monday, August 21, 2006

Summer End

Края на лятото наближава не знам дали е заради свободното време или пък заради мързела обаче не сма си писал в блога от суупер ама супер много време.
А има кво да се поства...явно е до настроение щото дори като се чудя кво да прая пак не сам писал тука.

И тъй...

Лято е. Гадно горещо време което е способно да изкара всяка течност от тялото ми за броени минути. Не знам винаги сам го мразел тоя сезон. Тварежен ми е. Най-вече щот горещината ме съсипва. Иначе е яко. Няма даскало много купони дискотеки и свободно време. Има дни в които просто не знам какво да правя не от нямане на идей а точно обратното- от имане на прекалено много неща за правене -_-. Ся преживях много неща ама ако се опитам да обхвана такъв чудовищно дълаг период от време сигорно ще ми отнеме часове. Затова накратко ще напиша разни неща които мисля че тряя споделя.

1) Най-прясната ми мисъл е ужасяващата цена от 8кинта която дадох неска за ремонт на колелото ми. Не мога да повярвам как може да ми поискат толкоз пари. Тва е колело все пак...няма кои знае кво по него. Е въпреки това утре като си го взема ще бъда безкрайно щастлив и смятам пак да почна да си карам редовно. Хем малко тренировка за краката.

2) Лятото минах през един много ама много странен период на гейминг. Доста игри разцъках доста игри превъртях или не успях да превъртя. Онлайн игрите също не останаха назад. През World of Warcraft до гениалната GoonZU за която съвсем скоро смятам да напиша артикул защото мисля че е хубаво играта да получи реклама из Бг пространството макар и неква мизерна. Утопия не играя...и макар че реално погледнато не посещавам сайта вече някак си чуствам че трябва да си остане в топ листа ми защото всеки които играе текстови игри трябва да пробва през живота си този титан.

3) Shinji от известно време насам има ужасно желание да ходи на кафе. И не само го има ами и ходи...по-почти половин ден е на кафе. Мноо сам радостен. Ся ако някой успее да го зариби и по дискотеки ще е идеално.
Говорейки за Shinji тва лято с него влезнахме в един страхотен филм с едно момиче. Няма да споменавам имена пък и вие читателите ми (ако има такива въобще) най-вероятно не я ознавате. Но това момиче е пример за пълна тъпотия и празнота на мозъка. Мен може да ми викате тъп и идиот което донякъде си е верно ^_^ обаче някой хора просто прескачат тази граница на тъпизна и то толкова нависоко, че може би никои друг освен умствено изостанал не би могъл да превиши. Говорим си за страшно красиво момиче което е ужасно ама ужасно тъпо и скучно -_-. Никога не сам мислел, че ще срещна такъв човек. Но хех феномени всякакви.

4) Покрай няколкото Ларпа на които ходих в Бургас все повече и повече в главата ми се набиваше идеята да създам некви клипове с битки в стил Джеки Чан. И ето че от около седмица с различни хора правим разни уговорки за събиране и тренировки. Shinji се нави да снима даже имаме няколко варианта за камери. Утре ще отида до братята да питам дали може да тренираме в малкия салон хем там има и дюшеци. За момента тва ми е най-голямата страст и мания. Трудно обаче намерих партнъор за първото видео. Дано поне има резултат. Стискайте палци.

5) Последно...омг сега като се замисля освен краля на шаманите никви анимета не сам гледал тва лято и въобще от много време не сам зяпал нищо. Но пък с сериалите не е така. Редовно си гледам Joey даже зарибих наскоро и Shinji които също много се зариби по сериала. И X-files още след първия епизод си казах омг много ясно че сам бил фен като малък това е просто невероятен сериал.
И тъй то...кафета понякога плаж (рядко) някоя друга дискотека и разни занимавки на компа...общо взето тъй ми минава лятото.

Еми тва е от мен.

No comments: