Wednesday, August 02, 2006

The fight goes on

Тъй тъй нямам си представа защо не си писах в блога толкова дълго, защото време имах...o well явно ме е мързяло доста :)

С кво да почна...тъй като е много рано сутрин мога да кажа само, че изпитвам кофеинов глад...но верен на традицийте си няма да пия...не е хубаво човек да се пристрастява от малък. Имам предостатъчно време да се тровя.

В бг лига нещата са прекрасни. Първенството от миналата седмица го взех без загуба и дори отбелязан в моита врата гол :)) Бандеровчо си вкарва голове средно по 6 на мач -_- е тва ако не е резултатност пък на. Вкарах доста свежи попълнения в отбора които трябва да ми държат на крака отбора за по мои груби сметки поне 2/3 месеца. Месеци през които те ще стават по-добри и по-добри. Снощи открих че може би не сам използвал пълния капацитет на тренировките си и може би за утрешния мач ще пробвам ново разпределение и ако се окажа прав...мали мали...


Ayumi Hamasaki тва има за контактите ми в скайп сигорно им е направило впечатление щот дълго време се мотах с него. И как няма тази млада Японка превзе сърцето ми с песните си. Просто са прекрасни. А аз дори нямам всичките и произведения (все още). За всеки случай ставам все по-голям и по-голям J pop фен.

В събота пак ще има ларп. Тоя път си намерих кимоно с което да отида ^-^ като гледам май се очаква да сме повече от последния път което ме радва супер мноо. Ще падат пак мноо големи битки или поне на това се надявам. Снощи Спита ми прати запис на един наш дуел...да си кажа честно на запис раутите изглеждат много по-лесни..и бавни...сигорно е заради фреймовете или там нещо подобно. Щот кат застанеш с оръжие в ръка и почнеш са млатиш нещата стоят доста по-различно. Жалко че по-късните дуели които проведох не бяха записани...там имаше много готини моменти.

Друго...покрай превъртането на Vampire The Masquarade: Bloodlines почнах да изпитвам носталгични чуства към времената когато играех ролеви игри и сега нещо пак ми се прищя. Ама го планувам да събера хора с които да играем онлайн. Според мен събиранеото в приятели или по паркове вече остаря. С навлизането на новото поколение онлайн игри просто pen and paper игрите излязоха доста от мода. Книги продължават да се бълват, но продажбите им осезаемо са спаднали (говоря за САЩ ма то и без тва тука нямаме такиа неща). Дано докрая на лятото успея да намеря група и да спретнем няколко сесий.

Оу Гената направи страхотен купон в вилата си! Напрао се почуствах в дискотека...е тва е да си паралия човек през лятото. И най-важното да знаеш как да си напраиш манията. Джойнт момичета музика...напрао се строших. Сутринта кат пиках ми вонеше на алкохол пикнята...е тва нещо не сам го вярвал обаче наистиан било възможно -_-

Преди да почна да пиша с изненада открих, че Young Jedi си пише активно в блога за това ето ви и едно линкче.

Еми май за ся е тва.

No comments: