Friday, January 30, 2009

Hungary Pics vol. 1

Okay the pics kinda switched order n im too lazy to fix em...


So the first 3 pics show you my latest additions to my book collection. Tuka Kolejikov moje da se izqde6 ot qd. Ili pone se nadqvam ^_^
Ima adski mnogo knijki na FR i vyobshte sekvi USA harabii kat svyr6a tazi poredica shi si zema druga. Nz dali si li4i ama tva e nekyv sboren collector edition i mnoo me kefi 4e gi ima v takyv format knijkite. Po-lesni i udobni za prenasqne i safekeeping. I si e gyzariika da si imash special kutiq.





Tva sa proteinite koito si zeh....tuka nqkoi zala manqk shi naprav dobre ako mi pi6e v skype dai sa gubavi ili ne. V malla ot kydeto gi zeh me ubediha 4e sa nai-dobre ma i conversation be6e out ot the question. No ot druga strana ne e kat magazina da be6e nekva ciganska lafka v burgas :P Prosto koito razbira da mi pi6e dali e hubavo tva ili ne.



Taq snimka sam v "ofisa" na sklada kydeto pomagam poslednite 3 dni. Mnogo me kefi shtoto face mnogo mqza na asian. . .to4no o4ite naprao az se iznenadah kato q vidqh na PCto. Do sq vinagi vzimah za granted stokite po magazinite...ne sam predpolagal 4e zarejdane i dostavki mogat da se okajat slojna i tejka rabota -_-`
Kato opravqhme edin sklad naprao se nasrah s edni kashoni. Super heavy drehi -_- unreal naprao bqha. Posle 1 kamion dostavka....a sq dori nqma rauta shtoto ne e sezon. . . trqa qko workouts shtoto posle shi e zor.





This is my....or its supposed to be my new "best" friend. Not that i rly feel rly close with the guy but...family shits n bla bla. He is a nice hard working guy tho. After some hard labor at the werehouse i got some life confessions from him. . . good lad. Next year he is going to bring his GF here n merry her. Same as me he is working here to get some csh to start a business of his own. He told he tried a souvenear shop few years ago but failed aftr 6 months. . . . . peaking of future dealings i got a very nice idea today when i went with Silvia to that child playground in one of the malls. It was awesome.....shtom az go haresah :O takia ne6ta ne sam 4uval i vjdal v BG da ima. Ili pone znam 4e nqmav bs i naistina bi bil dobyr profit ako az otvorq pyrviq takyv kyt. Znam 4e e rano no pyk e dobre da ima nqkvi idei predpolagam.












Me and Silvia during the Chinese New Year. I took a fair amount of drinks before this shot n my eyes were closing alot...hence my droped look :D Dont know why the pic screwed up like this but...oh well suck it up cuz im not putting another one.

r

p.p: Woooh Naruto is finaly bringing back some imba action. I actualy enjoyed the last 3 chapters quiet alot :)))
p.p2: GO LUFFY GO BUGGY!! GO Mr. 3 xD





3 comments:

Orehovka said...

Много яки книжки! Направо ти завиждам!

Anonymous said...

Aww babe is that our baby girl?? hahaha it's a sweet piccie XD and I' so glad you found a good friend like him...he seems like a really nice guy, someone I'll like if I ever meet him.

Love, Pao.

Стоян Атанасов said...

Ааа розовата книжка от последната снимка ние я издадохме на БГ XD