Saturday, October 18, 2008

Being Lazy!

Дуууу

Не е истина колко ме мързи да пиша в блога :О Дори кат сам в нас и нямам кво да правя...просто блех -_-

Така или иначе мързела ми се изразява не само с блога ми и на други места. Забавих си филма с морското супер много. . . на даскало не ходя пък нямам причина да не отивам :О
Отидох няколко пъти ама....въъ как да издържи човек с 2ма души в стаята. . .бахти спека е чесно. Напрао ми се пържи мозъка там.
Не сам си дочел книгата за Джими Ръчицата още...пък имам 100тина страници. Но от както ми се развали компа толкова много четох, че направи ми писна. Не че има къде да избяга книгата.
Най-се кефя че си увеличих колекцията на Фийст с цели 4 книги :)))
Страшен е тоя човек ей! А и самия факт, че четох доста говори положително за мен. НАЛИ!??

Ся е 6:24 сутринта. . .и сичко ме боли вчера 4/5 часа сам бил с Вуичо ми да му помагам да качи пясък горе в новия му апартамент. Въъй как мразя физическа работа. . .един ден ще имам толкоз пари, че и молив няма да дигна. РОФЛ. . .за секи случай не е кат да имам кой знае колко неща да правя пък и си е добър workout. Само дет ся сичко ма боли . . . .
Общо взето нямам търпение да тръгна с корабите и да са махна от Бг. . .искам да патувам...да видя тва онова и като се върна да се бутна в неква квартира и да слаквам 6 месеца. . . .глей от ся мисля как бих мързелувал хаха

K thats all folks! :D

No comments: