Monday, July 17, 2006

Напослъдък...

Хъм отново към дневническата част на блога...хем имам кво да напиша хем ме мързи..богове превърнал сам се в ужасен мързел...напрао...ме е срам ^-^

Доста хора ми мрънкаха да престана с тия филърчета дето сам поствал напоследък обаче мене нещо тва не ме трогна докато не забелязах последната седмица интересен наплив на посещения на блога ми...и тъй като каунтера в профила се пълни по неизвестен за мен начин (и бавен също) след като видях 50тина отчетени посещения искрено се изненадах...всеки ден ъпдейт с няколко бройки...дали не се е объркал ;)
веднъж накарах 100 човека да ми посетят блога и след седмица резултата беше 2 посещения...наистина много странно...както и да е...


Първото което искам да кажа...не не искам да се похваля..имам нов телефон. За човек които винаги е бил против скъпите джаджи тъй като обхващат много неща ама по-малко сам напрао ъхм...на 777мото небе ^-^
не сам очаквал че толкова мноо ще се изкефя на ГСМ...винаги сам се радвал на красивите и скъпи телефони на другите...ма никога не ме е влечало да си пръскам парите за един личен...е да ама когато някои друг си пръсне кинтите нещата седят мнооого по различно :))

Тъй като ъплоуда нещо се прецаква ще пусна линк с снимка

Не е ли прекрасен...черен...с некви наподобаващи китайски рисунки орнаменти...с капаче..нещо което знаете че винаги ме е счупвало от кеф...ае напрао супер. Ся само остава да го напълня с разни маниашки пикс и готина музика и всичко ще е ток.


тъй ае стига сам говорил за телефона че ши зема да прозвуча кат някой хора ^-^

В момента сам се зарибил супер много на тема ЛАРП...вай няма такова животно...тва е супер ама супер голяма зарибявка. Вчера ходих на първия си ЛАРП...беше жестоко. Счуихме се от бой имаше някои доста сериозни травми за щастие временни. Ся са чудя от де да си набарам материали да си направя брони и прочее...но най-важното е тряя ми собствен меч...въобще тва ларп си е бахти манията. Много филмиращо преживяване.
Особено кат ме плениха и ма вързаха в гората за едно дърво и ма оставиха сам -_- добре че успях да се отвържа и да избягам...хм чудно кво ли щеше да се случи ако не се бях развързал и ме бяха зарязали там за 30/40 минути :)))))
май тогава немаше да ми е чак толкова яко...ама нали сам нинджа аз са спасих :)
За всеки случай е така си вършееш с приятели из гора е мноо готино...аз по едно време се отцепих и тръгнах да разузнавам околностите...кат свършихме и са прибрах бях труп. Неска сам с мускулна треска и напрао строшен...баси чуствам се по уморен от вчера! И на всичкото отгоре майка ми поръчала 2 тона дърва които тряяше да мъкна...което напрао ма довърши. Неска само от изтощение не моа да изляза на вънка. аз ши умра..са спъна някъде и няма да стана повече.

Друго друго...кво да кажа май ши повтарям 10ти клас отново :( ама всъщност за тва не ми са говори тъи че ще ме разберете ако закрия топика.

ае до следващия път бих искал да пиша повече ама от болка в пръстите ( да и там ме удряха) не мога да издържа поече.

No comments: